حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جمشیدی: به معنای واقعی در گرگان تیم بودیم| مخالف تبعیض میان زن و مرد هستم

  • کد خبر: ۶۵۹۶۹
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
جمشیدی: به معنای واقعی در گرگان تیم بودیم| مخالف تبعیض میان زن و مرد هستم
محمد جمشیدی کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان معتقد است با قهرمانی در این تیم یکی از بهترین حس ها را تجربه کرده است.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، اولین کاپیتانی محمد جمشیدی با قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان همزمان شد، اتفاقی که بیش از هر کسی برای این بازیکن خاطره ساز شد. جمشیدی در فصلی که گذشت به خوبی از عهده کاپیتانی این تیم برآمد تا با کمترین حاشیه فصل برای گرگانی‌ها به پایان رسد. او که توانست جام قهرمانی گرگانی‌ها را برای اولین بار بالای سر ببرد از این اتفاق بسیار خوشحال است و می‌گوید هیچ گاه آن روز را فراموش نخواهد کرد.
جمشیدی در ادامه درباره کسب عنوان قهرمانی گفت: خیلی خوشحالم که به قهرمانی رسیدیم. از همه برای من مهمتر این بود که این قهرمانی همراه با تاریخ سازی شد و گرگان برای اولین بار به قهرمانی رسید و خوشحالم که من هم عضوی از این اتفاق بودم. مسلما گرگان سال‌های آینده هم به قهرمانی خواهد رسید، اما همیشه اولین بار چیز دیگری است.
او درباره شوت پری پتی در لحظه آخر هم گغت: من امید داشتم که این بازی را می‌بریم و در آن لحظه فکر نمی‌کردم که آن شوت گل می‌شود یا نه، اما مطمئن بودم که این بازی را می‌بریم.
کاپیتان گرگان درباره رقابت با مهرام در فینال نیز گفت: رقابت با مهرام همیشه جذاب و سخت است. مهرام تیمی خوبی بود و بازیکنان خوب ایرانی و خارجی‌های فوق العاده‌ای داشت. بازی خیلی خوب و سختی داشتیم، اما خدارا شکر تیم ما آماده بود و هم در حمله و هم در دفاع خوب بودیم.
جمشیدی درباره استقبال گرگانی‌ها از آن‌ها هم گفت: خیلی حس خوبی بود که مردم را تا آن اندازه شاد می‌دیدیم. به شهری که همیشه مخصوصا در این چند سال اخیر تا این اندازه هواداران پرشور و با انگیزه دارد با قهرمانی بهترین هدیه را می‌توان به آن‌ها داد. استقبال شان هم بی نظیر بود و به نظرم یکی از بهترین حس‌هایی است که یک ورزشکار می‌تواند تجربه کند.
او در ادامه گفت: کلا حضور در گرگان تجربه خیلی خوبی بود به خصوص که من سال اول کاپیتانی را هم تجربه می‌کردم. هم کادر فنی خوبی داشتیم و هم هم تیمی‌های خوبی بودیم. اولین سالی بود که هیچ حاشیه‌ای ندیدم و اصلا مهم نبود کی بازی می‌کند و کی نمی‌کند، کی گل می‌زند... به معنای واقعی تیم بودیم و واقعا لذت بردم.
کاپیتان درباره اعتراض دختر‌های بسکتبالیست برای تبعیض در پاداش‌ها هم گفت: من مخالف تبعیض هستم و به نظرم دختر و پسر فرقی نمی‌کند من خودم لیگ زنان را پیگیری می‌کردم و به نظرم جذاب بود و بازیکنان خوب خارجی هم داشتند. مطمئنا سال‌ها آینده بهتر هم خواهند شد. ورود بازیکنان و مربیان خارجی نوید پیشرفت را می‌دهد و در کل همانطور که گفتم نباید فرقی قائل می‌شدند. چه بسا باید بانوان را در اولویت می‌گذاشتند چراکه قرارداد‌های آن‌ها به مراتب از ما کمتر است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->