پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

داستان دستیاران استقلال| یکی جدا شد، یکی پنجره بست!

  • کد خبر: ۶۶۰۰۲
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
داستان دستیاران استقلال| یکی جدا شد، یکی پنجره بست!
کمک امسال مجیدی جدا شد، کمک پارسال مجیدی پنجره باشگاه را بست!
به گزارش شهرآرانیوز؛ هواداران استقلال که این‌روز‌ها بابت صعود تیمشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شادمان هستند، دیروز چندان اخبار خوبی را دریافت نکردند. اولین خبری که صبح دیروز منتشر شد، خداحافظی فراز کمالوند از استقلال و رفتن این مربی به سایپا بود. هنوز شوک این اخبار به‌طور‌کامل حل نشده بود که ضربه بعدی هم به آبی‌ها وارد شد و استقلال به‌واسطه شکایت میلیسیچ لکیچ، از پنجره نقل‌و‌انتقالاتی آینده محروم شد.
 
از چند هفته قبل بحث جدایی فراز کمالوند از تیم فوتبال استقلال مطرح شد، اما با توجه به اینکه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مسابقات حساسی را پشت‌سر می‌گذاشت، این قضیه در حد شایعه باقی ماند تا اینکه آبی‌پوشان به‌عنوان تیم اول از گروه C‌مسابقات صعود کردند. با بازگشت استقلال به تهران، فراز کمالوند نیز به مدیریت باشگاه استقلال و همچنین فرهاد مجیدی اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم و پیوستن به سایپا را دارد و در‌نهایت این انتقال صبح دیروز رسمی شد.

دستیار ایرانی یا خارجی؟

فرهاد مجیدی برای جایگزینی کمالوند در کادر فنی‌اش به‌دنبال گزینه می‌گردد. در چنین‌شرایطی نام‌های ایرانی مثل مجید نامجومطلق، پیروز قربانی و‌... برای حضور روی نیمکت استقلال مطرح شده، اما با پیگیری‌ها مشخص شد که تقریبا حضور دستیار ایرانی در کادر فنی استقلال منتفی شده است. مجیدی قصد دارد مربی‌ای را به کادر خود اضافه کند که تجربه خوبی داشته باشد و البته بتواند با دانش فنی‌اش به تیم کمک کند. ازاین‌رو او ذهنش به سراغ گزینه‌های خارجی رفته است.
 
سرمربی استقلال در زمان حضورش درتیم ملی امید هم علاقه زیادی داشت تا یک مربی اسپانیایی را به کادر فنی اضافه کند و حالا هم تصمیم به استفاده از یک مربی خارجی در بین دستیارانش گرفته است. در‌این‌باره گفته می‌شود مربی اسپانیایی که مجیدی در دوران حضورش درتیم امید هم علاقه زیادی به حضور او در ایران داشت، اما مدیران فدراسیون فوتبال زیر بار نرفتند، یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی استقلال است.
 
مسئله اصلی در‌این زمینه، اما قانون منع ورود خارجی‌ها به ایران است. این قانون که در ابتدای فصل هم بر سر بازگشت استراماچونی به استقلال مسائلی را ایجاد کرد و حواشی زیادی در‌پی داشت، حالا ممکن است بار دیگر جنجالی شود. اگرچه طی ماه‌های گذشته زمزمه‌های زیادی درباره حذف قانون عدم استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر شنیده شده، اما این مسئله برای فصل بعد است و حالا اگر مجیدی تصمیم نهایی‌اش روی انتخاب دستیار خارجی باشد، باید دید چه اتفاقاتی حول‌و‌حوش استقلال رخ می‌دهد.


کمالوند: قرارداد من و استقلال، قلبی با مجیدی بود

فراز کمالوند در حاشیه برگزاری مراسم معارفه‌اش به‌عنوان سرمربی سایپا گفت: حرفه من مربیگری است و بعد از پیشنهادی که سایپا داد، با توافقی که با فرهاد مجیدی سرمربی محترم استقلال داشتم، به این جمع‌بندی رسیدم که به تیم سایپا کمک کنم. به هر‌صورت سایپا امکانات سخت‌افزاری خیلی خوبی دارد و جزو معدود‌تیم‌های تهرانی باقی‌مانده در لیگ برتر است. ان‌شاءا... وضعیت به‌گونه‌ای شود که سایپا با امکانات و شرایط کنونی در لیگ برتر باقی بماند. فاصله کمی تا شروع مسابقات داریم و امیدوارم به هدفی که باشگاه دارد، دست پیدا کنیم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی جدایی‌اش از استقلال چه بود، تأکید کرد: کمک به تیم سایپا، دلیل اصلی بود. اینکه می‌گویند مبلغ زیادی از‌سوی سایپا به من پیشنهاد شده، زایده تفکرات آدم‌هایی است که نمی‌دانم به چه فکر می‌کنند. سرمربی سایپا درباره اینکه آیا مبلغی به استقلال پرداخت کرده است، گفت: حضور من در باشگاه استقلال به‌خاطر فرهاد بود. قرارداد داشتم، اما هیچ مشکلی نیست. بعد از توافق با فرهاد هم باشگاه راضی شد. وی درباره اینکه آیا قراردادش بند جدایی داشت، خاطرنشان کرد: قرارداد ما بیشتر قلبی بود. قرارداد من و فرهاد دوستی سی‌ساله‌مان است و اصلا نیاز به نوشتن نبود.


پنجره استقلال در تابستان بسته است

در‌حالی‌که هواداران استقلال صبح دیروز را با خبر جدایی فراز کمالوند از این تیم آغاز کردند، شوک بعدی که به این تیم وارد شد، بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات باشگاه به‌دلیل پرداخت‌نکردن مطالبات میلیسیچ لکیچ بود. فصل قبل و پس از حضور فرهاد مجیدی به‌عنوان جایگزین استراماچونی در تیم استقلال، او میلیسیچ لکیچ را که تابعیت صربستانی‌اسپانیایی دارد، به‌عنوان دستیار خود انتخاب کرد؛ اما با جدایی لکیچ از جمع آبی‌پوشان، او خواستار دریافت مطالباتش شد.
 
لکیچ خرداد سال گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شد؛ ولی این اتفاق رخ نداد تا اینکه با پیگیری‌های این مربی، امروز و پس از ارسال نامه فیفا، پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلال بسته شد. نکته مهم اینکه مبلغ طلب میلیسیچ لکیچ فقط ۲۰ هزار یورو بوده که به‌دلیل عدم پرداخت آن، این مربی پس از شکایت از آبی‌پوشان، باعث بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه شد. اکنون مدیران استقلال باید مبلغ ۲۰‌هزار یورو به علاوه ۵‌هزار فرانک سوئیس بابت جریمه فیفا پرداخت کنند تا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه باز شود. لازم‌به‌ذکر است که وکیل لکیچ، همان وکیل شفر و میلیچ است و استقلالی‌ها باید برای حل این مشکل، با او وارد مذاکره شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->