نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت بازی رئال مادرید و چلسی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا| اوکی بلیت استانبول در استمفورد‌بریج

  • کد خبر: ۶۶۱۶۲
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
  • ۱
ساعت بازی رئال مادرید و چلسی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا| اوکی بلیت استانبول در استمفورد‌بریج
امشب فینالیست دوم لیگ قهرمانان اروپا در تقابل چلسی با رئال‌مادرید مشخص می‌شود و شاگردان پپ گواردیولا خواهنددید که در استانبول به مصاف رئال باید بروند یا چلسی.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت‌۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به پایان خواهد رسید. تیم‌های چلسی و رئال‌مادرید هفته گذشته بازی رفت را در ورزشگاه آلفردو‌دی‌استفانو با تساوی ۱-۱ به پایان رسانده بودند.
 
وقتی در اواسط فصل فرانک لمپارد بعد از کسب نتایج ضعیف جای خود را به توماس توخل داد، کمتر‌کسی تصور می‌کرد این تیم در پایان فصل در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشد؛ اما چلسی با کسب نتیجه خوب ۱-۱ در خانه رئال‌مادرید حالا از بخت بالایی برای راهیابی به فینال برخوردار است و با کسب تساوی بدون گل در لندن نیز به این مهم دست خواهد یافت. شاگردان زیدان، اما در مهم‌ترین مقطع فصل چند بازیکن کلیدی‌شان را از دست دادند تا کارشان در همه جام‌ها به، اما و‌اگر بکشد.
 
رئالی‌ها هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را دارند، اما کارشان چندان راحت به نظر نمی‌رسد. این تیم باید این هفته برابر سویای رده‌چهارمی قرار بگیرد که این فصل، یک‌بار دیگر شگفتی‌ساز شده است. کهکشانی‌ها هفته گذشته هم در غیاب کاپیتان راموس و والورده، در خانه مقابل چلسی متوقف شده‌اند؛ اما هنوز شانس صعود دارند. بدون‌شک ستاره این‌روز‌های رئالی‌ها، کریم‌بنزمای فرانسوی است. مهاجم محبوب زیدان در بازی رفت تنها‌گل این تیم را به ثمر رساند تا در کنار رائول گونزالس اسپانیایی با ۷۱‌گل در رده چهارم بهترین گل‌زنان این رقابت‌ها قرار بگیرد.
 
این بازیکن که حالا سی‌وسه‌ساله است، در اولین حضورش در لیگ قهرمانان با لیون در سال ۲۰۰۵ در سن هجده‌سالگی اولین گلش را زد و در ۱۶ فصل اخیر همواره توانسته دست‌کم یک گل در مسابقات بزند تا در‌این‌زمینه در کنار مسی رکورددار باشد. چالش بعدی او رسیدن به رکورد لواندوفسکی است که ۷۳ گل زده است و در رده سوم قرار دارد. او تا‌به‌امروز در ۵۳ مسابقه لیگ قهرمانان گل‌زنی کرده است که این گل‌ها منجر به ۳۹ پیروزی و ۱۱ تساوی و ۳ شکست شده است. نکته دیگر این است که تمام گل‌های این مهاجم در جریان بازی به ثمر رسیده و هیچ‌کدام از گل‌های او از روی نقطه پنالتی نبوده است.


آمار عجیب رئال مقابل چلسی

این ۲ تیم پیش‌از‌این در ۴ بازی مقابل هم قرار گرفته‌اند که در اتفاقی عجیب، نماینده اسپانیا هیچ بردی را نداشته است. ۲ برد برای چلسی و ۲ تساوی، حاصل کار ۲ تیم در بازی‌های قبلی بوده و حالا زیدان می‌خواهد به هر ترتیبی شده این رکورد منفی را از بین ببرد. سهم آبی‌های لندنی در این ۴ مسابقه، ۵ گل زده بوده و سفید‌های شهر مادرید که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را دارند، فقط ۳‌مرتبه دروازه حریف را باز کرده‌اند.


راموس آمد، واران رفت

مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید نمی‌تواند این تیم را در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. به نظر می‌رسد رافائل واران از ناحیه عضله نزدیک‌کننده زانوی پای راست آسیب دیده است، مصدومیتی که او را دست‌کم برای ۱۰ روز خانه‌نشین خواهد کرد. به‌این‌ترتیب او نه‌تن‌ها بازی مقابل چلسی بلکه بازی بعدی تیمش در لالیگا (یکشنبه هفته آینده در خانه سویا) را نیز از دست می‌دهد. علاوه‌بر‌این‌ها ممکن است که بازی ۲ هفته دیگر کهکشانی‌ها در لیگ برابر گرانادا را هم از دست بدهد.
 
زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها، اما لازم نیست که خیلی نگران غیبت هم‌وطنش باشد؛ چرا‌که کاپیتان و مدافع میانی اصلی تیم سرخیو راموس آماده شده است. البته رئال اگر بتواند به فینال لیگ قهرمانان در استانبول برسد، می‌تواند واران را در اختیار داشته باشد. چلسی در بازی رفت نتوانست از متئو کواچیچ، هافبک کروات خود، استفاده کند. او که بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بازیکن رئال‌مادرید بود، بسیار دوست داشت برابر تیم سابقش به میدان برود؛ ولی مصدومیت اجازه نداد.
 
کواچیچ به‌ویژ‌ه با آمدن توماس توخل به چلسی نقش مهم‌تری در این تیم ایفا کرده و بدشانس بود که نتوانست برابر رئال قرار بگیرد. طبق ادعای دیلی‌میل، کواچیچ به بازی برگشت هم نخواهد رسید و چلسی این هافبک ارزشمند را در اختیار نخواهد داشت. دیگر‌مصدوم چلسی یعنی آنتونیو رودریگر که بازی با فولام را از دست داد، با ماسک ویژه می‌تواند چلسی را برابر رئال‌مادرید همراهی کند. به‌این‌ترتیب کواچیچ تا‌به‌این‌لحظه تنها‌غایب قطعی آبی‌ها محسوب می‌شود.


«اورساتو» قاضی بدیُمن رئالی‌ها

دانیله اورساتو به‌عنوان داور دیدار حساس چلسی و رئال در استمفوردبریج برگزیده شد. اورساتو ۳ بار برای رئال‌مادرید داوری کرده و کهکشانی‌ها از آخرین قضاوت او خاطره خوشی ندارند. نخستین‌بار در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل ۱۶-۲۰۱۵ بود که اورساتو برای رئال داوری کرد و این تیم ۸ بر ۰ مالمو را شکست داد. فصل ۲۰-۲۰۱۹ او داور بازی گالاتاسرای-رئال در استانبول بود که رئال با گل بسیار کلیدی تونی کروس پیروز شد. بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته بین رئال و سیتی در برنابئو را نیز اورساتو سوت زد و رئال ۱-۲ بازنده شد.
 
رئالی‌ها روی گل اول سیتی معتقد بودند گابریل ژسوس، با دست راموس را هل داده، ولی اورساتو با بررسی وی‌ای‌آر نیز نظرش را تغییر نداد. او یک پنالتی علیه رئال گرفت و سرخیو راموس را نیز در دقیقه‌۸۵ اخراج کرد. در پایان بازی امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، صراحتا از اورساتو انتقاد کرد. این داور ایتالیایی برای چلسی نیز ۴ بار قضاوت کرده است. فصل ۱۳-۲۰۱۲ بازی برابر اسپارتاپراگ در لیگ اروپا که چلسی ۱ بر ۰ برنده شد و نیز برتری ۲ بر ۰ برابر اتلتیکو در دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری. اورساتو شکست ۱ بر ۲ چلسی از بازل سوئیس و نیز تساوی ۱-۱ برابر ماریبور اسلوونی را نیز سوت زده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
بنظرشما برنده بازی امشب کدام تیم است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->