٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز به‌کار مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو از فردا ۱۶ اردیبهشت + اسامی شهر‌ها

  • کد خبر: ۶۶۱۸۴
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
  • ۳
آغاز به‌کار مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو از فردا ۱۶ اردیبهشت + اسامی شهر‌ها
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک در ۱۱ استان کشور از فردا (پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی محمدی با اشاره به اعلام تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها از سوی ستادملی مقابله با کرونا گفت: براساس اعلام رنگ‌بندی جدید کرونایی از فردا فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ۱۱ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی، گلستان، کرمانشاه، قم، چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد که از وضعیت قرمز به نارنجی رسیده‌اند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

وی درباره چهار استانی که از ابتدای هفته جاری فعالیت مراکز تعویض پلاک در آن‌ها آغاز شده بود، هم اظهارکرد: از ابتدای هفته جاری مراکز تعویض پلاک در چهار استان ایلام، اردبیل، بوشهر و سیستان و بلوچستان از قرمز به نارنجی تغییر کرده بودند، بازگشایی شد، اما با اعلام رنگ بندی جدید شهر‌ها متاسفانه مراکز تعویض پلاک در استان سیستان و بلوچستان و بوشهر دوباره تعطیل شد و فعالیت در استان‌های اردبیل و ایلام ادامه دارد.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اضافه کرد: بنابراین در حال حاضر مراکز تعویض پلاک در ۱۳ استان کشور فعال و در دیگر استان‌ها تعطیل است.

محمدی با اشاره به فعالیت سامانه نوبت‌دهی اینترنتی گفت: شهروندان ساکن در ۱۱ استان فوق می‌توانند از حالا به سایت نوبت‌دهی مراجعه کرده و نوبت خود را دربافت کنند، اما فعالیت این مراکز از فردا آغاز خواهد شد.

وی در مورد فعالیت مراکز شماره‌گذاری در تهران نیز گفت: فعلا این مراکز در استان تهران تعطیل است و خدماتی به شهروندان ارائه نمی‌کند.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا درباره تاریخ وکالتنامه‌ها نیز به ایسنا گفت: به تعداد روز‌های تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالتنامه‌ها افزوده خواهد شدو بنابراین اگر وکالتنامه‌ای در ایامی که مراکز تعویض پلاک تعطیل بود، منقضی شده باشد، جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان نیست و به تعداد روز‌های تعطیل، به اعتبار وکالتنامه افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دریافت نوبت شماره‌گذاری فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اظهار کرد: لازم است مراجعه کنندگان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، حتما در راس موعد مقرر در محل حاضر شوند، از آوردن افراد همراه خودداری کرده و به هیچ عنوان در اطراف این مراکز تجمع نکنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
توروخدا تهران رو زودتر آزادکنید کارهای ماشینم مونده بیکار شدم توروخدا یه کاری بکنید
Amirhosein Naseri
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
سلام احتمال اینکه تهران از اول خرداد باز بشه چقدره؟
لیلا جعفرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
سلام تورو خدا اگه میشه به صدای ما رو به گوش مسئولین برسونید/تعویض پلاک تهران رو باز کنن ممنون میشم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->