نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بردیا دومین ایرانی در لیگ والیبال کره جنوبی

  • کد خبر: ۶۶۲۰۸
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
بردیا دومین ایرانی در لیگ والیبال کره جنوبی
بازیکن جوان والیبال کشورمان راهی لیگ کره جنوبی شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اعلام باشگاه ویکستورم کره جنوبی بردیا سعادت پشت خط زن ارومیه‌ای تیم ملی به دریافت رضایت نامه از باشگاه ایتالیایی با عقد قراردادی رسمی به این تیم پیوست تا سعادت دومین ایرانی شاغل در لیگ کره باشد.
پیشتر رضا کرم بارنگی عضو سابق تیم جوانان ایران نیز دو فصل در لیگ یک کره بازی کرده بود. این طور که شنیده می‌شود کره ای‌ها خواهان کاریل داداش آده دیگر پشت خط زن ارومیه نیز هستند.
تیم سوون کپکو ویکستورم جزو تیم‌های ضعیف کره به حساب می‌آید که سال قبل نیز به لطف کایل راسل آمریکایی توانست کمی رتبه خود را ارتقا دهد البته این تیم جوان‌ترین تیم کره نیز هست و احتمالا خرید سعادت جوان درهمین راستاست. با این اوصا بردیا باید روی بازی‌های مقدماتی تمرکز کند و قید حضور درپلی اف لیگ کره را بزند.
فدراسیون والیبال کره هم نتایج و انتخاب نهایی را در مرحله آزمایشی (پیش نویس) برای لیگ مردان V-League ۲۰۲۱/۲۰۲۲ اعلام کرد که در این لیست نام بازیکنان خارجی که تیم‌ها درخواست کرده و فدراسیون با آن موافقت کرده آمده است. در این لیست نام بردیا سعادت ملی پوش جوان ایرانی هم که قرار است در تیم ویکستورم بازی کند هم مشاهده می‌شود. نام بازیکنانی از کوبا، آمریکا و پرتقال، مالی و صربستان در این جدول دیده می‌شود.
این فدراسیون اعلام کرده تیم‌ها برای بازیکنان جدید خارجی، مجاز تا پرداخت ۴۰۰ هزار دلار و برای بازیکنان خارجی فصل قبل هم که تمدید کرده اند تا ۶۰۰ هزار دلار می‌توانند، قرار داد امضا کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->