نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اروپا در قُرُق انگلیسی‌ها| فینال یورولیگ مثل یوفاچمپیونز؟

  • کد خبر: ۶۶۲۷۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
اروپا در قُرُق انگلیسی‌ها| فینال یورولیگ مثل یوفاچمپیونز؟
آرسنال و یونایتد بیشترین شانس را برای رسیدن به فینال لیگ اروپا دارند، منچستر در بازی رفت موفق شد رم را با نتیجه‌ای پرگل در هم بکوبد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی‌های برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا امشب و از ساعت‌۲۳:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار در ورزشگاه‌های المپیکو رم و امارات لندن به پایان خواهد رسید. البته به نظر می‌رسد باتوجه به نتایجی که در بازی‌های رفت رقم خورده است، باید شاهد یک فینال تمام‌اروپایی باشیم. شیاطین سرخ در تئاتر رؤیاها، رم را به آتش کشیدند و باعث شدند مدیران جالورسی بی‌خیال ادامه کار فونسکا در این تیم شوند و ژوزه مورینیو را برای فصل بعد جذب کنند. در دیگر‌بازی این مرحله، توپچی‌های انگلیسی نیز در خانه زیردریایی‌های ویارئال با نتیجه ۲‌بر ۱ شکست خوردند؛ اما به گواه کارشناسان، شانس بیشتری برای صعود نسبت به زرد‌های اسپانیایی دارند.
 
 

منچستر بلیت فینال را رزرو کرده است

شاید خیلی‌ها از همین حالا شیاطین سرخ را در فینال این بازی‌ها ببینند، اما مرور اتفاقات هفته گذشته باشگاه نشان می‌دهد منچستریونایتد چندان وضعیت باثباتی را حداقل در بُعد مدیریتی ندارد. در پایتخت ایتالیا، اما شرایط به‌گونه دیگری وارد بحران شده و تیم اول شهر رم با باختی که این هفته به دست آورد، تقریبا امیدی برای کسب سهمیه بازی در اروپا ندارد. در چارچوب دیدار‌های هفته سی‌و‌چهارم سری آ ایتالیا و در دومین شب این هفته از رقابت‌ها، یکشنبه تیم فوتبال رم در خانه سامپدوریا با نتیجه ۲‌بر ۰ تن به شکست داد.
 
در این بازی آدرین سیلوا در دقیقه‌۴۵ و یاکوب یانکتو در دقیقه‌۶۵ گل‌های تیم آبی‌پوش شهر جنوا را به ثمر رساندند تا سیزدهمین پیروزی این تیم و یازدهمین باخت رمی‌ها رقم بخورد. این نتیجه سامپدوریا را با ۴۵‌امتیاز به رده نهم جدول رساند، اما رم ۵۵‌امتیازی را در رده هفتم جدول نگه داشت تا این تیم نه‌تن‌ها دیگر هیچ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشته باشد، بلکه برای کسب سهمیه لیگ اروپا هم به چیزی شبیه معجزه نیاز داشته باشد.
 
اوضاع منچستر در طول هفته گذشته چیزی شبیه به میدان جنگ بود. تظاهرات اعتراضی روز یکشنبه هواداران منچستریونایتد که با تسخیر اولدترافورد همراه شد و برگزاری بازی یونایتد و لیورپول را به زمانی دیگر موکول کرد، تمام اتفاق‌های این باشگاه را تحت‌تأثیر قرار داد.
حالا این ۲ تیم بحران‌زده باید امشب برابر هم قرار بگیرند و به نظر نمی‌رسد باتوجه به پیروزی ۶‌بر‌۲ شاگردان سولسشر در بازی رفت، رمی‌ها چندان شانسی برای صعود از این مرحله و رفتن به بازی فینال داشته باشند.
 
 

زیردریایی زرد، زیر آتش توپچی‌ها

در دیگر‌بازی این مرحله تیم‌های ویارئال و آرسنال در لندن باید مقابل هم قرار بگیرند. هر ۲ تیم در طول هفته گذشته بازی‌هایشان در لیگ را برده‌اند و آمادگی کاملی برای برگزاری این بازی خواهند داشت. میکل آرتتای جوان در بازی امشب دنی‌سبایوس را به‌خاطر اخراج در بازی قبلی، در اختیار نخواهد داشت. در سوی مقابل هم اتین کاپو در بازی قبلی از زمین اخراج شد تا غایب تیمش در مسابقه امشب باشد. اونای امری و آرتتا امشب بیشترین تلاششان را می‌کنند تا نام خود را به‌عنوان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ امسال ثبت کنند.
 
توپچی‌های لندنی امسال در لیگ برتر اصلا وضعیت خوبی نداشتند و تا‌اینجای‌کار از ۳۹ مسابقه قبلی‌شان فقط ۴۵‌امتیاز جمع کرده‌اند و روی سکوی دهم ایستاده‌اند. زیردریایی‌های زرد‌پوش اسپانیا هم چندان حال‌و‌رزو خوبی در لالیگا ندارند و ۵۲‌امتیاز از ۳۴ مسابقه قبلی خود به دست آورده‌اند و روی سکوی ششم جدول لالیگا حضور دارند.

پاکو آلکاسر که سابقه بازی در تیم‌های بارسلونا و دورتموند را در کارنامه دارد، مطمئنا امشب تأثیرگذارترین بازیکن در تیم ویارئالی‌ها خواهد بود و در سوی مقابل هم اوبامیانگ و نیکلاس په په در اوج قرار دارند و یک لحظه اشتباه برابر این بازیکنان، طبعات سنگینی را به‌همراه خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->