پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان واریز حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان تأمین اجتماعی | پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق

  • کد خبر: ۶۶۲۹۶
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
  • ۳۶
زمان واریز حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان تأمین اجتماعی | پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق
براساس زمان‌بندی ماه‌های گذشته باید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ یعنی دوشنبه هفته آینده واریز شود و در این ماه به حقوق تعدادی از بازنشستگان دوباره اضافه می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از روز بیستم هر ماه شروع می‌شود، بنابراین حقوق ماه جاری این گروه نیز باید از روز بیستم یعنی دوشنبه هفته آتی واریز شود.

قرار بود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای امسال مشمول دو نوع افزایش شود: متناسب‌سازی و افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه. اما پس از این که حقوق فروردین واریز شد نه تنها نتیجه برای بازنشستگان راضی‌کننده نبود بلکه احکام جدید هم روشن نبود.

ایرادات واریزی‌ها و احکام تا حدی بود که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور به بازبینی داد. نتیجه بازبینی نیز این شد که حقوق برخی از بازنشستگان کم واریز شده و باید در حقوق اردیبهشت لحاظ شود. همچنین مابه‌التفاوت فروردین نیز در این ماه به حسابشان واریز می‌شود؛ بنابراین بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که غیرحداقل‌بگیر هستند در اردیبهشت نسبت به فروردین افزایش حقوق خواهند داشت و مبلغی به عنوان مابه‌التفاوت ماه قبل دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که حداقل حقوق برای فردی که ۳۰ سال خدمت کرده، همسر و دو فرزند دارد و در زمان خدمت حداقل‌بگیر بوده امسال چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

اعتراض بازنشستگان به این است که با افزایش ۳۹ درصدی سالانه حقوقشان به این مبلغی که سالاری گفته می‌رسد پس متناسب‌سازی کجا رفته است؟

حال باید منتظر ماند و دید که آیا حقوق اردیبهشت برای بازنشتگان راضی‌کننده است یا آن هم همچنان کم است. اگر تغییری در کار باشد، بازنشستگان این ماه باید هم ما‌به‌التفاوت حقوق فروردین را دریافت کنند و هم در حقوق اردیبهشت شاهد افزایش باشند.
 
منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
2
هرچقدر هم اضافه بشه گرونی ها بدتر و با این پول ها نمیشه زندگی کرد برید ی فکری ی حال گرونی کنید ک مردم رو بیچاره کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
2
5
افزایش حقوق چی شد
یه بازنشسته تامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
1
3
کسی فیش حقوقیشو دیده؟ با فروردین فرق کرده؟ البته حداقل بگیرها رو میگم
ناشناس
United States of America
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
من دیدم اما نفیش حکم دیدم همو ۳۹۰۰ هست ک فروردین دادن اما اونا ک ۹میلیون بودن درفروردین شدن ۱۲۳۰۰ یعنی حداقل بگیر هیچ
مهدی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
با سلام منم از کار افتاده هستم منم فیش حقوقی ندیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
صد تومن بیشتر شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
خیرهیچ فرقی نکرده همش دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
من مطمئن هستم که راضی کننده نیست.. چون بین ما بازنشستگان تأمین اجتماعی با بازنشستگان کشوری خیلی فاصله هست..قبلا تا این حد نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
یک ۳۹ در صد افزایش سالیانه دادن یک پنیا تبلیغ کردن که این همسانسازی است! این افزایش ۵۰ درصد ی است! در صورتی که اصلٱ همسانسازی نشد و فقط ۳۹ درصد اضافه شد که اون هم باید طبق عرف سالیانه اضافه میشد. وسلام ودیگر هیچ!!!!!!!
ناشناس
Turkey
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
اقا همش وعده ندید عمل کنید اول دوره این مجلس یک حرفی در رابطه جاماندکان سهام عدالت گفته شد و اسلام دیگه هیچ خبرنشد والله ماهم حق داریم تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
فقط فکرجیب خودشان هستنددرصورتیکه اینجانب بانزدیک۳۵سال بیمه پرداختن کمتر۳۰۰هزارتومان به اصطلاح (متناسب سازی)اضاف گردیده آیااین مبلغ جوابگوی هزینه هارامیدهدشمامنت سربازنشستگان نگذاریدکه مستمری هااضاف شده هزینه هاروبرگردانیدخط فقربالاتراز۱۲میلیون تومان است چرافکری برای زجروبدبختی بازنشستگان نمیکنیدچقدرمنتظرباشیم هرروزترس ازگرانی که۱۵روزازماه راخالی بشینیم هیچی نداشته باشیم ومنتظرمستمری ماه بعدباشیم شرم برشمابادکه ذره ای وجدان ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
باز هم تکرار سالهای گذشتن با فورمول شیره مالی ان کسی که کم میکرفت کم دادن درصدر گذ اشتن برای خودشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
با سلام حکم گرفتیم اضافه شده ولی با حساب که خودشون میگفتن دو برابر اسفند هستش نیست کمتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
تکلیف کسانی که ۳سالاخرخدمتشون خودشون حق بیمه راپرداخت کردن چه می شودبندخودم این کار راکردم که الن با۳۰ سال سابقه حالا چه کنم یه توجه ی بما بفرمایدشماالن مگیدما گنه کاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
1
0
سلام
لطفا فرمول محاسبه معیشت که برمبنای ان حداقل حقوق و مستمری بازنشستگان برمبنای ان محاسبه شده است منتشر کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
مابه التفاوت اسفند نسبت به افزایش متناسب سازی چه شد چرا همیشه درصدد ازبین بردن حق مستمری بیگران هستید هی از خودتان تشکر نکنید بس کنید این همه حق کشی ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
اززحمات شماتشکرداریم ولی وجدانن بااین تورم بایک فوق لیسانس یک لیسانس ویک محصل بیکار انصافه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
هنوز بعد از دو ماه برای حداقل بگیرها سی سال به بالا شفاف سازی نشده یعنی هنوز مشخص نکردن از اسفند ۹۹ چه مبلغی همسانسازی و چه مبلغی افزایش ۳۹ درصدی شده هنوز هم دو باره ان چیزی که به بازنشتگان وعده داده بودن به ان عمل نکردن ؟
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
1
0
با سپاس
خداوند نگهدار شما باشد مسئولین محترم .مصلحت هر چی باشه قسمت همون خواهد شد .ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
سلام کاش میشد تامین اجتماعی یه وام خوب در نظر می گرفت که ما زنان سرپرست خانوار که متاسفانه مستاجر هستیم در دوران کرونا از لحاظ مالی آسیب دیدیم کمک بشه و بتوانیم به پول پیش خانه اضافه کنیم و بدهی ها رو پرداخت کنیم بخدا فشار روحی و روانی سختی را متحمل شدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
1
1
فرقی نکرده
یک باز نشسته چه فرق مکنه کی هستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
واقعا ک بااین افزایش حقوق ومتناسب سازیتون .بی تدبیری وناامید ازفکرتون میباره
ناشناس
Russian Federation
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
هنوز فیش حقوقی فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام نشده واز سازمان تامین اجتماعی هم سوال کردم هیچ جوابی ندادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
حکم رو میتونین ببینین. برای حداقل بگیرها فرق نکرده کلا نصف حقوق سال قبل اصافه شده کمتر از این نیست برای بعصی حداقل بگیر های 30 سال سابقه 100 تومنی بیشتر شده البته اگه عائله و اولاد داشته باشن. خانمهای 20 سال سابقه حداقل بگیر 3500 شده.
علی اکبر نیک کردار
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
باسلام و عرض تشکر ضمن اینکه افزایش حقوق داشته این ولی به قوای که دادند محقق نشده به طور مثال اینجانب در اسفند۹۹مبلغ۴۱۲۰ حقوق دریافت کردم و۱۲۰۰ علی الحساب همسان سازی گرفتم اگر همین ۱۲۰۰ را لااقل همسان سازی فرض کنیم ونه بیشتر حقوق اسفند ۹۹ من با احتساب ۱۲۰۰همسان سازی میشود۵۳۲۰وبا افزایش سال جدید۲۶درصد به علاوه۲۴۰هزار و خورده ای باید حقوق من به۶۹۵۰برسد درصورتیکه که همسان سازی همون۱۲۰۰باشد که معمولا وقتی میگن۱۲۰۰ علی الحساب باید اندکی از علی الحساب۱۲۰۰ بیشتر باشد با این اوصاف ما همون ۱۲۰۰را فرض کنیم باز حقوق من به همون مبلغ نرسیده لطفاً بیشتر بررسی فرمایید باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
با سلام خسته نباشی به مسولیت تامین اجتماعی قول وعده وعید شما به باز نشستگان این بود که همسان سازی به نسبت بازنشستگان کشوری لشکری باشد ولی با. اولین پرداختی دریافتی فاصله حقوق بگیر بازنشسته تامین اجتماعی باکتری حدود دو ملیون آخه این تورم گرانی برای همه قشر کشور یکی میباشد ما هم سی سال بیمه پرداخت کردم اگر قرار دولت مساعدت کند بایستی به همه بازنشستگان توجه نماید در بعد به بعضی بابت جبهه ایثارگری توجه ویژه شد اصلا این مزایا شامل ما نشد این مورد زیاد مهم نیست وظیفه همه مردم بود که از خاک وطن دفاع کنند ولی چرا تعریض این عمل باعث ناراحتی دلسردی به وجود می آورد مسولیت متوجه رفتار خود باشید
مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
1
1
سلام با توجه به فزایش حقوق که فروردین لحاظ شده حقوق ما شده سه میلیون نهصد هزار جای بسی تاسف داره !جالب اینجاست فرمودن که میتوانید برید قسطی خرید کنید صد البته کارما هم همین شده ،اما بر مبنای حقوق بر آورد شده که بنده یک میلیون و صد میتوانم از فروشگاههایی که اعلام شده خریدکنم،حالا سوال اینه با این مقدار پول کلان چی وسیله ی خونه ای میتونم بخرم ؟لطفا مسئول دلسوز راهنمایی کنید
جم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
1
پس مابه التفاوت سال ۹۹ چی میشه
سلطان مولوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
باسلام درحکم افزایش رخ داده است ولی فیش اردیبهشت ۱۴۰۰و مابالتفاوت فروردین۱۴۰۰ تا الآن که ساعت یک بامداد بیستم اردیبهشت ۱۴۰۰است در سایت قابل مشاهده نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
نامردا
ناشناس ۲۰/۲/۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
سللم من مستمری بگیرسایرسطوح هستم قراربود دوبرابر باشد ولی نشد باز دیتتون درد نکنه افزایش دادین ولی مابه االتفاوت فروردین قراربود باحقوق امروز بدن چراندادن کی میدن پس خواهش میکنم یک جواب درست بدهید بخدانیاز داریم ۰ممنون میشم این ماه بدهید ماه های بعد موکول نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
چرا فقط تامین اجتماعی چرا حرف از حقوق باز نشتگان هوا پیمایی صبحت نمی شه مگر ما ادم نیستم که نداره حقوق ما را پرداخت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
سلام من فیش رو الان دیدم از حکم که ده روز پیش زدن کم تره چراااااا؟؟؟؟؟؟؟
بازنشسته م . ک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
امروز سی ام اردیبهشت ۱۴۰۰ هنوز حقوق واریز نشده بازنشسته تامین اجتماعی هستم ای کاش مسولین یک ماه با حقوق ما زندگی میکردن تا بدانن که با این حقوق زندگی میشه کرد . گارگری که ۳۰ سال زحمت کشید و حق بیمه ریخت جوابش این نیست از آخرت بترسید و حق کشی نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
سلام پس چرا ما ۳۰اردیبهشت واریز نشده هنوز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
فروردین ماه برای من ۳۳۰۰هزارتومن واریزکردن من بازمانده هستم قراربود۳۹۰۰هزارتومن واریزکنن،دراردیبهشت ۱۰۰هزارتومن برای من اضافه ریختن من بایدچجوری پیگیری کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->