نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

بحران ویلموتس و دستیاران برای فدراسیون فوتبال| غرامت میلیاردی یاران ویلموتس!

  • کد خبر: ۶۶۳۲۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
بحران ویلموتس و دستیاران برای فدراسیون فوتبال| غرامت میلیاردی یاران ویلموتس!
مارک ویلموتس و دستیارانش بحرانی بزرگ برای فوتبال ایران درست کرده‌اند و میلیاردها تومان پول از فوتبال ایران خواهندگرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال طی روز‌ها و هفته‌های گذشته شوک دیگری از دوران حضور مارک ویلموتس در ایران دریافت کرد. حکم دستیاران بلژیکی و اسپانیایی این سرمربی در دوران حضور در ایران از سوی فیفا ارسال شده که هر کدام از مربیان این فدراسیون را ۷۰۰ هزار یورو و در مجموع یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو محکوم کردند.

با توجه به نرخ یورو در بازار ایران، محکومیت جدید فدراسیون فوتبال بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای شهاب‌الدین عزیزی خادم و همکارانش آب می‌خورد. البته فدراسیون فوتبال همانند پرونده مارک ویلموتس، نسبت به حکم دستیاران وی هم اعتراض دارد و این پرونده را در دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد.

این محکومیت در شرایطی است که در روز‌های گذشته، ساختمان فدراسیون فوتبال نیز به علت بدهی به شستا بابت استقراض برای پرداخت طلب ویلموتس، بر باد رفته و حالا این فدراسیون در خانه خودش، غریبه است و باید به فکر مکان یا راهکاری جدیدی برای آینده باشد.

به جز این موارد، در حال حاضر پرونده محکومیت ۶.۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش جریان دارد و اهالی خیابان سئول امیدوارند بخشی از این حکم سنگین شکسته شود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->