تشخیص به موقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟
سرخط خبرها

افزایش ۲ برابری دانشجویان غیرایرانی

  • کد خبر: ۶۶۳۵۴
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
افزایش ۲ برابری دانشجویان غیرایرانی
بر اساس اعلام معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تعداد دانشجویان غیر ایرانی که در دانشگاه های سراسر کشور تحصیل می کنند به نسبت ابتدای دولت تدبیر و امید ۳.۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی صدیقی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد در ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۸ هزار نفر بود که هم اکنون ۵۸ هزار دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه های سراسر کشور تحصیل می کنند.

وی توسعه امکانات رفاهی در دانشگاه‌ها را از اولویت های وزارت علوم برشمرد و افزود: ۷۰ درصد آشپزخانه های دانشگاه‌ها در سال های اخیر بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تجهیز و بروز شده اند.

معاون وزیر علوم یادآور شد: این وزارتخانه در کنار احداث خوابگاه های دانشجویی جدید به مشکلات و معضلات خوابگاه‌های موجود نیز با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن بسیاری از آنها ورود کرده است.

صدیقی اضافه کرد: سال گذشته با استفاده از منابع صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه ها و کمک های خیرین به نسبت حدود ۳۰ درصد ۱۰۰ خوابگاه قدیمی ارتقا یافت.

وی اظهار داشت: ارتقا خوابگاه ها به گونه ای است که می توان گفت به شکل زیادی بازسازی می شوند و امیدواریم دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی جدید با امکاناتی که به شکل قابل توجه نوسازی شده است بویژه در زمینه خوابگاه روبرو شوند.

روز گذشته هشت طرح ورزشی، دانشجویی و رفاهی دانشگاه ایلام در آیین کلنگ زنی پردیس ورزشی این دانشگاه با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و استاندار ایلام بصورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح و کلنگ زنی شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->