تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد |کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان
سرخط خبرها

کدام طرح‌های ترافیکی در مشهد اجرا می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۶۴۸۷
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کدام طرح‌های ترافیکی در مشهد اجرا می‌شود؟
شاید این سؤال شما هم باشد که اکنون کدام طرح‌های ترافیکی در مشهد اجرا می‌شود و محدودیت‌ تردد در چه خیابان‌هایی است؛ سؤالی که خیلی‌ها پاسخ آن را نمی‌دانند.

جانقربان | شهرآرانیوز- شاید این سؤال شما هم باشد که اکنون کدام طرح‌های ترافیکی در مشهد اجرا می‌شود و محدودیت‌ تردد در چه خیابان‌هایی است؛ سؤالی که خیلی‌ها پاسخ آن را نمی‌دانند و تصورشان این است که ورود به خیابان‌های اطراف حرم و خیابان‌هایی که تابلو محدودیت تردد روی آن‌ها نصب شده، همچنان ممنوع است و پلاک خودرو آن‌ها جریمه خواهد شد.

دراین‌زمینه، یکی از همشهریان می‌گوید: من به خیال اینکه هنوز از میدان شهدا تا حرم محدوده ترافیکی است، خودروم را در پارکینگ خیابان امام‌خمینی(ره) می‌گذارم و پیاده تا حرم می‌روم. البته این پیاده مشرف‌شدن بد نیست، ولی کاش اطلاع‌رسانی بهتری می‌کردند.

خانم میان‌سال دیگری که داخل اتوبوس نشسته است نیز بعد از اینکه متوجه می‌شود اکنون طرح ترافیک وجود ندارد، با نیش‌خندی می‌گوید: ای ناقلا! پسرم را می‌گویم! خودرو دارد، ولی نگفته بود که طرح ترافیکی برداشته شده است! من هم برای اینکه جریمه نشود با اتوبوس رفت‌وآمد می‌کردم! حالا برسم خانه، وای به‌حالش اگر می‌دانسته است!

این موضوع زائران را هم سردرگم کرده است و هرچند که در این روزهای کرونایی نباید سفر کنند، اما آقای قیاسی که اهل تربت‌حیدریه است، می‌گوید: این تابلوها را باید دیجیتال کنند که هروقت طرح نیست، روی آن نوشته شود. دیروز شیشه خودرو را پایین دادم تا التماس افسر کنم که بگذارد رد شویم. بنده خدا بفرمای قشنگی هم زد، من هم با خودم فکر کردم که چقدر مهربان! ولی امروز متوجه شدم اصلا طرحی وجود ندارد!

لغو طرح‌های ترافیکی به‌دلیل شیوع کرونا

دراین‌زمینه رئیس پلیس راهور مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: اکنون هیچ طرح ترافیکی‌ای در مشهد اجرا نمی‌شود و فقط محدودیت تردد شبانه ۲۲ تا ۳ صبح اجرا می‌شود.

سرهنگ حسنعلی امامی افزود: لغو طرح‌های ترافیکی به‌دلیل شیوع کرونا و تغییر وضعیت شهر است و چنان‌چه اوضاع بهتر شود، با نظر شورای ترافیکی استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی دوباره طرح‌ها بررسی خواهد شد. نظر شورای ترافیکی استان قطعا تحت‌تأثیر نظر ستاد کروناست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کاهش تردد و ترافیک نیز در تداوم لغو طرح‌ها تأثیرگذار بوده است و چنان‌چه در ایامی مانند شب‌های قدر بار ترافیکی داشته باشیم، مجبوریم طرح ترافیک را اجرا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->