نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

میثاقیان برنده میدان و اخلاق| حمله هوادار گچسارانی فوتبال به اکبر اوتی!

  • کد خبر: ۶۶۵۴۰
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
میثاقیان برنده میدان و اخلاق| حمله هوادار گچسارانی فوتبال به اکبر اوتی!
سرمربی مشهدی ویستاتوربین هم بازی را برد هم هوادار متخلف گچسارانی را بخشید تا در دو جبهه بازی و اخلاق پیروز از زمین خارج شود.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته هفدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور درحالی به پایان رسید که رقابت‌های این هفته با اتفاقات ویژه برای سرمربی مشهدی تیم ویستاتوربین تهران همراه بود. مربی باتجربه فوتبال ایران که اولین‌بار در لیگ دسته ۲ حاضر شده است، موفق شد این هفته در گچساران به اولین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند. این پیروزی در وضعیتی برای اکبر میثاقیان با تیم ویستا رقم خورد که سرمربی کهنه‌کار مشهدی پیش از این تجربه چند صعود و بقای تاریخی در کارنامه خود داشته است.
 
میثاقیان پیش از این ۵ بار توانسته است تیم‌های لیگ دسته‌یکی را به لیگ برتر بیاورد و ۴ بار هم تیم‌ها را از خطر سقوط در لیگ برتر و لیگ دسته‌یک نجات داده است. مربی متخصص صعود ویستاتوربین در نیم‌فصل راهی لیگ دسته ۲ شد تا اولین‌بار حضور روی نیمکت این سطح از فوتبال ایران را نیز تجربه کند. میثاقیان روی نیمکت تیمی نشست که در ابتدای این فصل مدعی صعود بود، اما در چند دیدار آخر نیم‌فصل با فرشاد پیوس به بحران رسیده بود و مدیران تیم ترجیح دادند پیوس را از کار برکنار کنند و در عوض دست‌به‌دامان «آقای معجزه‌های فوتبالی» شوند.
 
بعد از حضور میثاقیان روی نیمکت ویستا، این تیم تهرانی در ۳ دیدار دشوار با مدعیان بالانشین به ۳ تساوی رسید تا اینکه سرانجام قرعه اقبال به‌نام سرمربی مشهدی خورد و تیم میثاقیان این هفته توانست در دیداری سخت به نخستین پیروزی با او برسد. ویستاتوربین تهران در گچساران و در دیداری سخت موفق شد با گلی که مرتضی حسینی به ثمر رساند، به پیروزی برسد تا خودش را در جدول به جایگاه سوم برساند و در کورس صعود قرار بگیرد. نکته جالب توجه اینجا بود که زمینه‌ساز گل پیروزی ویستا در این دیدار، بهتاش میثاقیان، پسر سرمربی این تیم، بود تا یک برد خانوادگی ارزشمند را به‌نام خود کنند.


برنده میدان اخلاق

یکی از اتفاقات ویژه بازی این هفته ویستاتوربین و نفت و گاز گچساران، حمله یکی از هواداران گچسارانی در دقایق پایانی بازی به اکبر میثاقیان بود؛ اتفاق عجیبی که البته با دخالت مأموران انتظامی و دستگیری فرد خاطی ختم‌به‌خیر شد. بااین‌حال، سرمربی بااخلاق مشهدی بعد از بازی بلافاصله پیگیر احوال آن هوادار شد و از مأموران انتظامی در کلانتری خواست تا با رضایتش او را آزاد کنند. اقدام ارزشمند سرمربی مشهدی در وضعیتی بود که بعد از این اتفاق، هوادار خاطی از او عذرخواهی کرد.


سایه میثاقیان بر سر همدان و تبریز

تیم‌های شهرداری همدان و علم و ادب تبریز، تیم‌های اول و دوم جدول لیگ دسته ۲ هستند و حالا بیش از هر زمانی سایه تیم میثاقیان را بالای سر خود می‌بینند. شهرداری همدان ۳۲ امتیازی و علم و ادب تبریز ۲۹ امتیازی درحالی با ویستاتوربین ۲۸ امتیازی رقابت می‌کنند که در پایان رقابت‌های دور گروهی تیم‌های اول گروه‌های یک و ۲ مستقیم لیگ یکی می‌شوند و تیم‌های دوم در پلی‌آف باهم بازی می‌کنند و یک تیم راهی لیگ دسته‌یک فوتبال کشور خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->