حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

بازگشت پرسپولیس به نقش جهان جنجالی بعد از ۴۳۹ روز

  • کد خبر: ۶۶۵۸۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
بازگشت پرسپولیس به نقش جهان جنجالی بعد از ۴۳۹ روز
تیم پرسپولیس با گذشت ۴۳۹ روز از بازی جنجالی مقابل سپاهان بار دیگر باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف این تیم برود.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ بیستم در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند؛ این در حالی است که آخرین دیدار دو تیم در اصفهان و در این ورزشگاه با حواشی بسیاری همراه شد‌.

چهارم اسفندماه ۱۳۹۸ پرسپولیس در بازی برگشت لیگ نوزدهم و در ورزشگاه نقش جهان شهر اصفهان میهمان سپاهانِ امیر قلعه نویی بود اما این بازی در نهایت به دلیل عدم حضور تیم طلایی پوش در زمین از سوی کمیته انضباطی و به دنبال آن کمیته استیناف با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد تا شاگردان یحیی گل محمدی برنده این بازی باشند.

عدم حضور قلعه نویی و شاگردانش در زمین علی رغم حضور در رختکن ورزشگاه نقش جهان باعث شد تا رای پرونده این بازی به سود پرسپولیس اعلام شود و تبعات آن دامنگیر تیم سپاهان شود؛ تیم اصفهانی در انتهای فصل از گرفتن سهمیه آسیایی هم بازماند تا قلعه نویی، سرمربی و تابش، مدیرعامل به عنوان مقصران اصلی اتفاقات رخ داده از سپاهان بروند.

حالا پرسپولیسی ها با گذشت ۴۳۹ روز از تمام اتفاقات عجیب رخ داده در ورزشگاه نقش جهان این بار باید به مصاف سپاهان محرم نویدکیا برود.

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از صعود مقتدرانه از مراحل گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ حالا به دنبال آن هستند که در لیگ برتر نیز رویای پنجمین قهرمانی متوالی را دنبال می کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->