نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مدیران استقلال منتظر نتایج مجیدی در لیگ و جام حذفی

  • کد خبر: ۶۶۵۸۳
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مدیران استقلال منتظر نتایج مجیدی در لیگ و جام حذفی
یکی از دلایلی که سبب شده مدیران استقلال درباره لیست آینده فرهاد مجیدی نشستی برگزار نکنند، نا مشخص بودن وضعیت استقلال درلیگ و جام حذفی است. مدیران استقلال بررسی لیست مجیدی را به بعد از مشخص شدن نتایج موکول کرده اند.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که پیش بینی می‌شد مدیران استقلال بعد از صعود آبی‌ها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درباره لیست فصل بعد که از سوی مجیدی نوشته می‌شود، تصمیم گیری کنند، اما نشست مربوط به این موضوع لغو شد.
 
یکی از دلایلی که سبب شده این نشست به تعویق بیفتد، تعیین تکلیف استقلال در لیگ برتر و جام حذفی است و مدیران استقلال منتظرند عملکرد استقلال با مجیدی در این دو جام مشخص شده و بعد از آن درباره لیست فصل بعد به جمع بندی برسند.
 
در واقع می‌شود این طور به ماجرا نگاه کرد که تداوم حضور مجیدی روی نیمکت استقلال به نتایج آتی ارتباط مستقیم دارد. هرچند که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود، مجیدی گزینه اصلی مدیران استقلال باشد، اما دست، دست کردن مدیران استقلال دلیلی جز این ندارد.
 
البته وضعیت خلیل زاده، حامی اصلی مجیدی در هیات مدیره نیز با این باشگاه روشن نیست و از سویی تغییرات سیاسی در کشور نیز احتمال تغییرات گسترده در مدیریت استقلال را قوت بخشیده است و شاید یکی دیگر از دلایل مدیران استقلال برای برگزار نکردن جلسه تمدید قرارداد برخی بازیکنان برای فصل بعد و رسیدگی به لیستی که مجیدی تنظیم کرده نیز همین موضوعات باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->