نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

گفت‌وگوی تلویزیون روستوک با بهنام یخچالی: می‌خواستم به همه ثابت کنم می‌توانم در اروپا بازی کنم+ویدئو

  • کد خبر: ۶۶۵۸۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
گفت‌وگوی تلویزیون روستوک با بهنام یخچالی: می‌خواستم به همه ثابت کنم می‌توانم در اروپا بازی کنم+ویدئو
بهنام یخچالی لژیونر بسکتبال کشورمان معتقد است اگر در روستوک امتیازآورترین بازیکن شده بخاطر حمایت هم تیمی ها و مربیانش بوده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال روستوک آلمان که بهنام یخچالی ملی پوش کشورمان در آن بازی می‌کند با ۲ پیروزی، ۴ شکست و ۴ امتیاز در رتبه سوم گروه یک پلی‌آف رقابت‌های دسته دوم آلمان موسوم به PRO A قرار گرفت. با پایان این رقابت ها تلویزیون روستوک با بهنام یخچالی که امتیاز آورترین بازیکن این تیم بود گفت و گویی انجام داده که در زیر می خوانید.

خوش آمدی بهنام... نخستین حضورت در بسکتبال اروپا در فصل گذشته چطور بود؟ و اینکه تو امتیازآورتربن بازیکن روستوک شدی، آیا تصور می‌کردی به این موفقیت شخصی برسی؟
صادقانه بگویم، من برای کسب امتیاز و چنین چیز‌هایی اینجا نیامدم. اینجا آمدم، چون نخستین تیم اروپایی‌ام بود و می‌خواستم به همه ثابت کنم می‌توانم در اروپا بازی کنم. از وقتی پسربچه‌ای پانزده شانزده ساله در ایران بودم، دلم می‌خواست به اروپا بیایم، اما این شانس را نداشتم تا وقتی که درک بائرمن از من دعوت کرد به روستوک بپیوندم. خب من هم آمدم تا به همه نشان دهم می‌توانم اینجا بازی کنم. من واقعا دوست داشتم به این تیم کمک کنم تا صعود کند. شما دید که همه ما تلاش‌مان را کردیم. اگر حالا من امتیازآورتربن بازیکن شدم، دلیلش هم‌تیمی‌هایم و حمایت مربی و هواداران روستوک از من بود.

تو به جایی با فرهنگی کاملآ متفاوت امدی، آیا تا حالا موفق شدی کمی آلمانی یاد بگیری؟
راستش نه! چون همه جا بسته بود و من و دوستانم به دلیل کرونا نمی‌توانستیم بیرون برویم و جایی را پاتوق کنیم و خب نتوانستم آلمانی یاد بگیرم، ولی به یقین اگر در آلمان بمانم، در آینده حتماً سعی می‌کنم آلمانی یاد بگیرم.

ولی انگار تو چند کلمه آلمانی بلدی! خب بگو ببینیم آن‌ها کلمات خوبی هستند یا کلمات بدی هستند؟ (می‌خندد) می‌توانی بگویی؟
خب آره. اصطلاحی مثل Danke schön  (متشکرم)

خب هدف بعدی‌ات در تابستان چیست؟ حضور با تیم ملی ایران در المپیک؟
فکر می‌کنم ظرف یک هفته یا ۱۰ روز بعد به ایران برگردم و خب یک راست به اردوی تیم ملی می‌روم. ما باید در چند تورنمنت با تیم ملی شرکت کنیم و بعدش هم المپیک را پیش رو داریم. بله من تابستان مفصلی دارم و باید بازی‌های متعددی برای تیم ملی ایران انجام بدهم و بعد از آن‌ها باید ببینیم برای فصل بعدی  چه چیز‌هایی پیش خواهد آمد.

و به عنوان آخرین سئوال، وضع پای (مصدومت) چطور است؟
الان خیلی خوب است. متاسفانه فصل پیش آسیب دیدم، ولی حالا پای من خیلی خوب است.

مجری از حضار می‌پرسد: کسی سئوالی از بهنام دارد؟ و یکی از حاضران می‌پرسد: تیم مورد علاقه آن در NBA چه تیمی است؟
گلدن استیت را دوست دارم...
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->