هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

مایکروسافت و آدیداس کفش‌هایی با طرح ایکس باکس تولید می‌کنند + تصاویر

  • کد خبر: ۶۶۶۴۷
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
مایکروسافت و آدیداس کفش‌هایی با طرح ایکس باکس تولید می‌کنند + تصاویر
طبق گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت در همکاری با آدیداس کفش‌هایی با تم ایکس باکس تولید می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته بود که شرکت سونی کفش خود با تم PS۵ را معرفی کرد و اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت در همکاری با آدیداس تصمیم به تولید مجموعه کفش‌های کتانی با تم ایکس باکس گرفته است. طبق گزارش‌های جدید، برنامه ریزی شده امسال حداقل ۴ مدل کفش ایکس باکس عرضه شوند.

در این گزارش آمده که اسناد لو رفته از آدیداس، پروژه در حال پیشرفت این کمپانی برای تولید کفش‌هایی با تم کنسول‌های ایکس باکس را تایید می‌کند. همانطور که قابل انتظار به نظر می‌رسید، این کفش‌ها به رنگ مشکی، سفید و سبز فسفری هستند و لوگوی ایکس باکس هم در قسمت پاشنه آن دیده می‌شود.
مایکروسافت و آدیداس کفش‌هایی با طرح ایکس باکس تولید می‌کنند + تصاویر
تاریخ عرضه کفش‌های ایکس باکس
اولین جفت از این کفش‌ها در ماه ژوئن عرضه می‌شود و در واقع یک نسخه تبلیغاتی برای کفش‌های جدید آدیداس هم خواهد بود. سپس در ماه اکتبر دو مدل دیگر با تم ایکس باکس و نهایتا چهارمین مدل در ماه نوامبر عرضه می‌شود. این گزارش همچنین اعلام می‌کند که مدل بیشتر کفش‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند.

این کفش‌ها در جعبه‌هایی سبز و با برند ایکس باکس خواهند بود و هنوز صحبتی در مورد قیمت آن‌‎ها نشده است. این خبر در حالی منتشر شده که پلی استیشن هم اعلام کرد اواخر ماه می‌در همکاری با کمپانی نایک و همینطور پال جرج، بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز، کفش‌هایی با تم کنسول‌های خودش تولید می‌کند. این کفش‌ها ۱۲۰ دلاری خواهند بود.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->