«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

نسخه اندروید کلاب هاوس به صورت رسمی منتشر شد

  • کد خبر: ۶۶۶۹۲
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
نسخه اندروید کلاب هاوس به صورت رسمی منتشر شد
پس از مدتی طولانی،‌ نسخه‌ اندروید کلاب هاوس (Clubhouse) سرانجام منتشر شد. دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس درحال‌حاضر صرفا برای کاربران آمریکایی امکان‌پذیر است.
به گزارش شهرآرانیوز - کلاب هاوس (Clubhouse) که بیش از یک سال در انحصار پلتفرم iOS بود، سرانجام رسما برای اندروید نیز منتشر شده است. دانلود نسخه‌ی بتای اندروید کلاب هاوس از امروز برای ساکنان ایالات متحده ممکن شده است و به کاربران امکان می‌دهد حساب کاربری بسازند و در اتاق‌های مجازی صوتی این شبکه‌ی اجتماعی شرکت کنند.

کلاب هاوس در بیانیه‌ای نوشته است:
 
«برنامه‌ی ما در هفته‌های پیش رو جمع‌آوری بازخورد از جامعه، برطرف‌ساختن مشکل‌های دیده‌شده و اضافه‌کردن قابلیت‌هایی نظیر سیستم پرداخت و امکان ایجاد کلاب پیش از انتشار اپلیکیشن به‌شکل گسترده‌تر است.»

کلاب هاوس می‌گوید بیشترین درخواست جامعه‌ کاربران این بوده که شبکه‌ اجتماعی اشاره‌شده روی اندروید هم دردسترس قرار گیرد. در روز‌ها و هفته‌های پیش رو، نسخه‌ اندروید کلاب هاوس برای دیگر بازار‌های انگلیسی‌زبان در سطح جهان منتشر می‌شود. کاربران خارج از ایالات متحده می‌توانند ازطریق صفحه‌ی گوگل پلی کلاب هاوس فرایند پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند تا هنگام انتشار کلاب هاوس، سریعا به آن دسترسی پیدا کنند.  

کلاب هاوس می‌گوید کاربران همچنان برای دسترسی به این شبکه‌ اجتماعی باید دعوت‌نامه داشته باشند و این یعنی کلاب هاوس فعلا به‌صورت عمومی به‌روی همه باز نشده است. به‌گفته‌ کلاب هاوس، این رویکرد تلاشی است تا رشد اپلیکیشن به اندازه باشد. در تابستان پیش رو، کلاب هاوس قرار است میزبان میلیون‌ها نفر کاربر iOS دیگر شود که در فهرست انتظار هستند.  

با وجود محدودبودن دسترسی به کلاب هاوس، این شبکه‌ اجتماعی سروصدای زیادی به‌پا کرده است. کلاب هاوس مسیر رشد را به‌سرعت طی کرد و پس از اتمام جدیدترین دور از جذب سرمایه، چهارمیلیارد دلار ارزش‌گذاری شد.

افزایش محبوبیت کلاب هاوس باعث شد شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری سراغ توسعه‌ سرویسی برای رقابت با کلاب هاوس بروند. توییتر قابلیت اسپیسز را دردسترس اکثر کاربران قرار داده و دیسکورد میزبان Stage Channels شده و فیسبوک، اسپاتیفای، اسلک، لینکدین و حتی ردیت در حال اضافه‌کردن سرویس چت صوتی به پلتفرم‌هایشان هستند.

کلاب هاوس بیانیه‌ای برای اعلام آماده‌شدن نسخه‌ اندروید منتشر کرد و در آن گفت سرعت رشد این پلتفرم بیشتر از حد انتظار بوده است. کلاب هاوس می‌گوید این سرعت رشد معایبی نیز به‌دنبال داشته و حجم زیاد کاربران باعث شده فشار زیادی به سیستم‌های کلاب هاوس وارد شود. درنتیجه‌ این فشار به سیستم‌ها، گاهی اوقات کلاب هاوس با قطعی گسترده مواجه شد و در برخی مواقع، نوتیفیکیشن‌ها را به‌اشتباه نمایش می‌داد. کلاب هاوس در همین راستا سیستم‌هایش را اصلاح و نیرو‌های جدیدی را استخدام کرد.

کلاب هاوس به‌خوبی می‌داند رقبایی نظیر توییتر اسپیسز به‌شدت به‌دنبال جلب توجه کاربران جدید هستند؛ به‌همین‌دلیل، برای نگه‌داشتن کاربرانش سعی می‌کند میزبان قابلیت‌های اضافه‌ای شود. یکی از قابلیت‌های جدید کلاب هاوس سیستم پرداخت مالی است. این شبکه‌ی اجتماعی همچنین گفته است که قصد دارد به ۵۰ برنامه‌ی صوتی برتر کمک مالی کند. به‌لطف انتشار نسخه‌ اندروید، ازاین‌پس افراد بیشتری فرصت کار با کلاب هاوس را خواهند داشت.
 
 
از این لینک گوگل پلی به صورت رسمی می‌توانید برای نصب کلاب هاوس پیش‌ثبت‌نام انجام دهید تا به محض در دسترس قرار گرفتن برنامه برایتان نصب شود. 
 
 
اگر نمی‌خواهید تا زمان انتشار رسمی برنامه در گوگل پلی صبر کنید می‌توانید از لینک کافه‌‌بازار نسخه‌ رسمی ولی آزمایشی کلاب‌هاوس را دریافت کنید.
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->