راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

قلب جهان در مشهد می‌تپد

  • کد خبر: ۶۶۷۸
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
  • ۱
قلب جهان در مشهد می‌تپد
آغاز به کار سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی با حضور ۷۰۰ متخصص قلب و عروق از ۱۹ کشور در مشهد

ملیحه فلاح  - سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی با حضور 700متخصص در حوزه قلب و عروق از 19کشور جهان در بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.
به گزارش آستان‌نیوز، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم آغاز به کار این کنگره، یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین راهبردهای این مجموعه را راهبرد توسعه و پیشرفت علمی دانست و گفت: این کنگره بین‌المللی فرصتی مغتنم برای تبادل آخرین دستاوردهای علمی است.
حجت‌الاسلام احمد مروی با تأکید بر اینکه علم‌آموزی در منظومه معرفتی ائمه اطهار(ع) و مکتب تشیع از جایگاهی رفیع و بی‌بدلیل برخوردار است، افزود: علاوه بر آموزه‌های قرآنی، سیره علمی و عملی اهل‌بیت(ع) نیز رویکرد توجه به فراگیری علم را تأیید می‌کند و هر کدام از آن بزرگواران در راستای اعتلای علم اقدامات تابنده و ارزشمندی را داشته‌اند؛ به‌گونه‌ای که بشریت در تاریخ اسلام از زلال اقدامات علمی آن بزرگواران سیراب شده است.
وی ادامه داد: آستان قدس رضوی با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم علمی کشور، جهان اسلام و نیز استفاده بهینه از امکانات و تشکیلات موجود و همچنین ایجاد ساختارهای جدید در دستیابی به توسعه و پیشرفت علم، شتاب مضاعفی خواهد داشت.
رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: جمعی از متخصصان و جراحان داخلی و خارجی از 19کشور جهان در این کنگره سه‌روزه از 17 تا 19 مهر 1398 حضور خواهند داشت.
محمود محمدزاده‌شبستری با اشاره به برگزاری باشکوه 2دوره گذشته کنگره بین‌المللی قلب در بیمارستان رضوی ادامه داد: بسیار خرسندیم که سومین دوره این کنگره باشکوه و رونق بیشتری برگزار می‌شود و امسال حداقل 15میهمان بیشتر از سال گذشته در این کنگره حضور دارند.
وی گفت: این کنگره میزبان بیش از 40متخصص و جراح خارجی است که از رؤسای انجمن‌های علمی قلب و عروق و پزشکان برجسته و درجه یک جهان هستند.
شبستری به ثبت‌نام حدود 700نفر در سومین کنگره جهانی قلب رضوی اشاره و اضافه کرد: 20دانشگاه و انجمن علوم‌پزشکی کشور و 4انجمن بزرگ قلب و عروق دنیا در این رویداد علمی‌پزشکی به مدت 3روز به گفت‌وگو و تبادل علمی جدیدترین یافته‌ها در حوزه قلب و عروق می‌پردازند.
رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با اشاره به انجام 200سخنرانی در این کنگره تصریح کرد: 22عمل زنده قلب و عروق در بیمارستان رضوی و بیمارستان قلب شهید رجایی تهران در طول سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی انجام خواهد شد که به‌صورت هم‌زمان در کانال‌های ویدئویی در سطح جهان مشاهده می‌شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Golnaz
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
سلام.این پزشکان تا روز۲۶ دربیمارستان قایم مریضهارو ویزیت میکنن؟
مدیر پایگاه مخاطب گرامی . در این خصوص اطلاع رسانی انجام نشده است . میتونید با خود بیمارستان تماس گرفته و سوال کنید . روز خوش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->