نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

مهدی طارمی، همان مهاجمی که تیم‌های بزرگ اروپایی می‌خواهند

  • کد خبر: ۶۶۸۱۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
مهدی طارمی، همان مهاجمی که تیم‌های بزرگ اروپایی می‌خواهند
مهدی طارمی همچنان به درخشش در فوتبال پرتغال ادامه می‌دهد. او با دو پاس گلی که در بازی با فارنسه ارسال کرد به صدر جدول بهترین پاسور‌های لیگ پرتغال برسد. طارمی دراین بازی ۲ گل هم به ثمر رساند و فاصله اش را با صدرجدول گلزنان نیز به حداقل رساند.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی طارمی در شب بازی با فارنسه درخشان ظاهر شد و توانست در ۶۳ دقیقه حضورش در ترکیب پورتو در ۴ گلی که تا آن زمان به ثمر رسیده بود، تاثیر مستقیم بگذارد و با ۲ گل و ۲ پاس گل به بهترین بازیکن میدان لقب گیرد.

طارمی با ۲ پاس گلی که در این مسابقه برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد،   به بهترین پاسور لیگ پرتغال تا هفته سی و دوم لقب گرفت. اگر ستاره ایرانی ۲ هفته دیگر بتواند این آمار را حفظ کند می‌تواند عنوان آقای پاس‌گل را از آن خود کند. طارمی اکنون با ۹ پاس گل در صدر این عنوان جای گرفته و بازیکنانی مثل اورتون و گریمالدو از بنفیکا با ۸ پاس گل را پشت سر خود می‌بیند.

ستاره ایران فوتبال پرتغال طارمی در جایگاه سوم گلزن‌های لیگ پرتغال قرار داد  و باید در ۲ بازی باقی مانده ۳ گل بزند تا به صدر جدول گلزن‌های لیگ پرتغال برسد. تاکنون سفروویچ از بنفیکا و پدرو گونسالوس از اسپورتینگ با ۱۸ گل در صدر جدول گلزنان جای گرفته‌اند و طارمی با ۱۵ گل در رده بعدی قرار دارد. ستاره ایرانی فصل گذشته توانست با درخشش در ریوآوه عنوان بهترین گلزن لیگ را بدست آورد و باید دید آیا این عنوان دوباره به طارمی خواهد رسید یا خیر؟

صفحه رسمی لیگ پرتغال نیزدوباره به عملکرد درخشان ستاره ایرانی نشان داد و با انتشار عکسی از ستاره ایرانی و تونی مارتینز، دیگر گلزن پورتو پستی منتشر کرد.

صفحه لیگ پرتغال نوشت:

پورتو نمایش درخشانی داشت. کدام بازیکن بیشتر شما را مجذوب خودش کرد؟

 بیشتر نظرات در زیر این پست به سمت ستاره ایرانی سوق پیدا کرده و کاربران از نمایش مهدی طارمی صحبت کردند. طارمی اکنون با ۱۵ گل بهترین گلزن پورتو و سومین گلزن برتر لیگ پرتغال در فصل جاری محسوب می‌شود.
 
طارمی: بازی فوق العاده ای بود
او در پایان مسابقه در پایخ به سوال خبرنگار که آیا بهترین بازی خود در پورتو را به ثبت رسانده، اظهار داشت: مسابقه فوق العاده‌ای بود مخصوصا برای من، ما خیلی خوب بازی کردیم و باید به فارنسه هم تبریک بگوییم، زیرا آن‌ها بازی معمول خودشان را انجام دادند و مثل بقیه تیم‌ها ۱۰ نفری دفاع نکردند. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی در خصوص همکاری‌اش با دیگر مهاجم پورتو، تونی مارتینز گفت: همه بازیکنان برای تیم بازی می‌کنند و مهم نیست چه کسی در ترکیب است. چه با تونی بازی کنم چه موسی برای پیروزی می‌جنگیم. ما برای نشان دادن شخصیت خودمان می‌جنگیم که این را اتفاق خوبی می‌دانم.

طارمی پیرامون احتمال قهرمانی در پرتغال نیز گفت: ۲ بازی مانده و ما در این ۲ بازی قصد داریم شخصیت خودمان را نشان دهیم. می‌خواهیم در این ۲ بازی به پیروزی برسیم. به همین دلیل تلاش خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->