تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

توافق هافبک ۱۱۰ میلیاردی با الهلال عربستان| یک برزیلی دیگر در رادار سعودی

  • کد خبر: ۶۶۸۱۸
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
توافق هافبک ۱۱۰ میلیاردی با الهلال عربستان| یک برزیلی دیگر در رادار سعودی
باشگاه الهلال عربستان در ادامه جذب ستاره‌های فوتبال با تالیسکا هافبک گران قیمت تیم گوانژوی چین به توافق رسیده است. قیمت این بازیکن ۵ ونیم میلیون دلار به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان ایرانی است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، الهلال عربستان برای موفقیت درلیگ قهرمانان آسیا به خصوص دیدارمهم با استقلال دست روی مهره‌های بزرگی گذاشته است. این باشگاه بعد از عقد قرارداد رسمی ۳ ساله به ارزش ۲۰ میلیون دلار با موسی مارگا، مهاجم مالیایی تیم پورتوری پرتغال که در خط حمله این تیم با مهدی طارمی بازی می‌کند، این بار هافبک برزیلی تیم گوانژوی چین را مد نظر دارد وبه گفته رسانه‌های سعودی این قرارداد درحال نهایی شدن است. رسانه‌های سعودی نوشته اند:


باشگاه الهلال در آستانه امضای قرارداد با اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو چین قرار دارد.
طبق گزارش‌های رسیده مذاکرات بین طرفین در مرحله پایانی قرار دارد و تنها امضای قرارداد باقی مانده است. طبق توافق صورت گرفته ستاره برزیلی با قراردادی دوساله به ارزش ۵.۵ میلیون دلار (۱۱۰ میلیارد تومان) به تیم شهر ریاض ملحق می‌شود.


تالیسکا سابقه بازی برای تیم‌های بنفیکا پرتغال را دارد و او در مدت دو فصل بازی برای این تیم پرتغالی مشهور ۱۹ گل به ثمر رسانده است.


دیدار مهم استقلال و الهلال عربستان ۲۳ شهریور ماه به طور تک بازی برگزار می‌شود وهنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره محل برگزاری این بازی تصمیم گیری نکرده است. فارغ از اینکه چه کشوری میزبانی این بازی را به عهده خواهد داشت باشگاه استقلال باید برای دیدار آینده با الهلال به سرعت وارد عمل شود و اقدام به جذب بازیکنان شاخص کند. بدون شک اگر مدیران استقلال می‌خواهند درآن بازی به موفقیت برسند باید در راستای جذب بازیکنان شاخص اقدام کرده و مضاف برآن مانع از جدایی برخی ستاره‌های این فصل شوند. هرچند که استقلال با برخورداری از ستاره‌های گران قیمت خود مقابل ذوب آهن نیز عملکرد مطلوبی نداشت، اما به هرشکل عقل حکم می‌کند که مدیران باشگاه استقلال به جهت مقابله به مثل با رقیب سعودی اقداماتی که تصور می‌کنند درراستای تقویت تیم اثر گذار است را انجام دهند تا تیم‌شان کورس رقابت را با این تیم نبازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->