نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

مینو محرز: واکسنی که زدم آب مقطر نبود

  • کد خبر: ۶۶۸۳۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
مینو محرز: واکسنی که زدم آب مقطر نبود
عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: واکسیناسیون در ایران دیگر نیازی به خرید از کشورهای خارجی ندارد و واکسن ایرانی بسیار ایمن است. بنده هم همین واکسن را دریافت کردم و واکسنی که زدم آب مقطر نبود بلکه کوو ایران برکت بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مینو محرز در مراسم رونمایی از اولین محصول تولید شده واکسن کوو ایران با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم چنین سایتی برای تولید واکسن ایجاد شده است، اظهار داشت: مدیرانی بسیار لایق، علمی و عالم در این مجموعه دیدم و جوانان متخصص ایرانی افتخار و سرمایه کشورمان محسوب می‌شوند.

 

وی ادامه داد: سرمایه ایران فقط منابع زیرزمینی نیستند و مهمتر از آن متخصصانی هستند که در این مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا واکسن ایمن به دست مردم برسد و می‌دانم بسیاری از این متخصصان در این مجموعه ماه‌هاست که به خانه نرفته‌اند.

 

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد: روزانه 30 تا 40 مبتلا به کرونا را ویزیت می‌کنم و دقیقا در جریان این بیماری هستم و می‌دانم که هیچوقت بیماران کرونایی منتظر داروی ارائه شده برای کرونا نبودند.

 

محرز یادآور شد: به مردم مژده می‌دهم که نگران نباشید و به زودی واکسن ایرانی می‌آید و خودم هم این واکسن را دریافت کردم.

 

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در ایران دیگر نیازی به خرید از کشورهای خارجی ندارد و واکسن ایرانی بسیار ایمن است.

 

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: بنده هم همین واکسن را دریافت کردم و واکسنی که زدم آب مقطر نبود بلکه کوو ایران برکت بود.

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->