واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت

  • کد خبر: ۶۶۸۷۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت
یک کاشناس بازار سرمایه معتقد است یک رالی صعودی را در بازار نداریم و یک شیب کاملا ملایم را تجربه خواهیم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، امروز بازار سرمایه رشدی ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد و بعد از مدت‌ها ارزش معاملات به نزدیک ۵ هزار میلیارد تومان نزدیک شد.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار بعد از یک ترس و هیجان گسترده تمایل و گرایش به تعادل دارد، اما همچنان فشار فروش بالا است و سرمایه‌گذاران باید محتاطانه عمل کرده و وضعیت بلند مدتی را اتخاذ نکنند.
 
نام‌آور درباره تغییر دامنه نوسان و تاثیر آن در بازار سرمایه گفت: تغییر در دامنه نوسان و برگرداندن آن به همان عدد قبلی، مصوبه اثرگذاری در بازار بود، ولی باید توجه داشت که بازار دیگر شکل قبلی را به خود نمی‌گیرد.
 
بازخورد‌های خوب امروز سهامداران و صعود ارزش معاملات و نزدیک شدن آن به ۵ هزار میلیارد تومان نشان می‌دهد که بازار مقداری خودش را جمع کرده است و گرایش به سمت تعادل دارد. این کارشناس بازار در بخش دیگری در این باره افزود: در بازار این نگرانی وجود دارد که عرضه از سمت حقوقی‌ها رخ دهد که اگر این اتفاق بیفتد بازار تا حدی اصلاح می‌شود و دوباره شاهد روند تعادلی هستیم.

وی درباره سیگنال‌های مثبت امروز در بازار توضیح داد: خبر خوب رونمایی از واکسن برکت در بازار امید‌بخش بود و احتمالا تاثیر مثبتی را در این نماد و بازار مشاهده کنیم.

نام‌آور افزود: امروز بعد از یک رشد ۲۰ هزار واحدی، بازار انرژی متوسط و خوبی را تجربه کرد، اما در روز‌های آینده احتمالا از سوی حقوقی‌ها عرضه داشته باشیم و همین مساله باعث اصلاح عمده نماد‌ها می‌شود و با یک ریزش در بازار مواجه خواهیم شد. اما این وضعیت متعادل می‌شود و بازار با یک شیب ملایم و با ترکیبی از نماد‌های مثبت و منفی به کار خود ادامه می‌دهد. اگر گره‌های معاملاتی چند وقت اخیر در بازار باز شوند یک الی ۲ روز مثبتی را خواهیم داشت.
 
این کارشناس بازار در توصیف وضعیت فعلی بازار گفت: شرایط فعلی بازار ملتهب است و با مصوبه اخیر سازمان و تغییر دامنه نوسان بازار می‌خواهد راهش را از یک قانون نادرست پیدا کند، باید توجه داشت که یک رالی صعودی را در بازار نداریم و یک شیب کاملا ملایم را تجربه خواهیم کرد.

وی درخصوص پیش‌بینی روند بازار گفت: بازار با کمک سهم‌های گروه پتروشیمی به دلیل افزایش قیمت پایه محصولات پتروشیمی، گروه نماد‌های بانکی و سهم‌های نفتی می‌تواند تحرکات مثبتی را داشته باشد.

وی همچنین درباره خروج نقدینگی از بازار سرمایه و نبود اعتماد گفت: در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط نابسامان در بازار نباید توقع ورود سرمایه را داشته باشیم هر چند که محتمل است خروج سرمایه هم از بازار رخ دهد.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه مقدار نقدینگی از بازار خارج شده است اظهار کرد: در این مورد نظری ندارم، زیرا دیتا‌هایی که از سمت سازمان بورس منتشر می‌شوند از نظر‌ها پنهان و کاملا غیر شفاف هستند و این در حالی است که باید اطلاعات مهم در بازار در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.
 
منبع:تجارت نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->