پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

منچسترسیتی و گواردیولا، قهرمان لیگ جزیره+ جدول

  • کد خبر: ۶۶۸۸۸
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
منچسترسیتی و گواردیولا، قهرمان لیگ جزیره+ جدول
تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد با توجه به شکست یونایتد‌ها در برابر لسترسیتی قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی نماید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال منچسترسیتی با سرمربی‌گری پپ گواردیولا، موفق شد با توجه به شکست منچستریونایتد مقابل لسترسیتی به عنوان قهرمانی لیگ جزیره دست یابد. امشب تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل لسترسیتی با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا فاصله این تیم با رقیب همشهری، روی عدد ۱۰ باقی بماند و منچسترسیتی موفق شود در پایان هفته سی و پنجم، در فاصله ۳ هفته تا پایان این رقابت‌ها، قهرمانی خود را قطعی نماید.

منچسترسیتی از ۳۵ بازی قبلی خود، با ثبت ۲۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۵ شکست، ۸۰ امتیاز اندوخته‌است.

این نهمین قهرمانی گواردیولا در رقابت‌های لیگ در ۱۲ سال مربیگری است که نشان می‌دهد او تخصص قهرمان کردن تیم‌ها را در لیگ‌های مختلف دارد.

یکی از پرافتخارترین مربی‌های تاریخ فوتبال، توانسته ۲ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد و امسال می‌تواند به رکورد ۳ قهرمانی برسد و با مربی هایی، چون زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی برابری کند.

گواردیولا تنها ۲ فصل در لیگ برتر انگلیس و یک فصل در لالیگا قهرمان نشد. او اولین بار در سال ۲۰۱۱ قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید باخت که مورینیو را روی نیمکت داشت.

در فصل ۲۰۱۶ کونته با چلسی و ۲۰۱۹ کلوپ با لیورپول توانستند قهرمان شوند و دست گواردیولا تنها در این ۳ سال به جام نرسید.

 

منچسترسیتی و گواردیولا، قهرمان لیگ جزیره+ جدول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->