جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

نگاهی به برنامه‌های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی در عید سعید فطر

  • کد خبر: ۶۶۹۰۳
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
نگاهی به برنامه‌های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی در عید سعید فطر
شبکه‌های سیما هم زمان با فرارسیدن عید سعید فطر برنامه‌های متنوعی را روی آنتن می‌برند. در فهرست این برنامه‌ها فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی مختلفی به چشم می‌خورد که پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت روانه آنتن می‌شوند.
شکیبا افخمی راد | شهرآرانیوز - شبکه‌های سیما هم زمان با فرارسیدن عید سعید فطر برنامه‌های متنوعی را روی آنتن می‌برند. در فهرست این برنامه‌ها فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی مختلفی به چشم می‌خورد که پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت روانه آنتن می‌شوند. همچنین جنگ‌های شاد، مسابقات، پویانمایی و مستند‌های مختلف برای پخش در این ایام درنظر گرفته شده است تا در عیدی که به دلیل کرونا نمی‌توانیم دورهم جمع شویم در خانه هایمان اوقات خوبی را بگذرانیم. شبکه نمایش خانگی هم که این روز‌ها دست پرتر از همیشه مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده، گزینه دیگری برای پر کردن اوقات فراغت در این ایام است. سریال ها، فیلم سینمایی و مستند‌های مختلفی هم اکنون در این مدیوم درحال اکران هستند. در این نوشتار نگاهی داریم به مهم‌ترین این برنامه ها.
 

ویژه برنامه‌های سیما

شبکه یک ویژه برنامه «چشم روشنی» را در شب و روز عید در بخش‌های صبحگاهی و شبانگاهی زنده پخش می‌کند. در این برنامه هنرمندان، خوانندگان و کارشناسان دینی حضور خواهند داشت. «مسابقه ایران» دیگر برنامه شبکه یک است که ساعت ۱۶ روز پنجشنبه و جمعه روی آنتن می‌رود. ویژه برنامه «مسافر ماه» نیز کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که با رویکردی متفاوت نسبت به دیگر جُنگ‌های عیدانه تهیه شده است. در این برنامه هر میهمان با چالشی روبه رو می‌شود که در موقعیت گرفتن یک تصمیم تأثیرگذار قرار می‌گیرد. «مسافر ماه» چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ و پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود. «خاله شادونه در کلبه کوهستان» نیز در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته و ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه و جمعه میهمان خانه مخاطبان خواهد بود. همچنین این شبکه که مدت هاست تولید مجموعه کلاه قرمزی را متوقف کرده، پنجشنبه ساعت ۱۳:۴۵ یکی از قسمت‌های پیشین این مجموعه را بازپخش خواهد کرد.
 
شبکه سه ویژه برنامه «مثل ماه» را در ساعت ۱۵ پنجشنبه و جمعه روانه آنتن می‌کند. این برنامه با دعوت از میهمانان مختلف حال و هوای عیدانه به خود خواهد گرفت. شبکه چهار با پخش مجله موسیقایی «نغمه ها» در ساعت ۱۱:۳۰، ۲۴ اردیبهشت مخاطبان خود را در عید فطر همراهی می‌کند. این شبکه مستند «آخرین شکارچی عسل» را نیز روز جمعه ساعت ۲۲:۲۰ روانه آنتن می‌کند. شبکه پنج اولین قسمت سریال تلویزیونی «روز‌های آبی» را ساعت ۲۳ پنجشنبه پخش خواهد کرد. اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری از بازیگران این مجموعه هستند.

«خندوانه» روی آنتن نسیم

ویژه برنامه «خندوانه» از چهارشنبه تا جمعه ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۳ با مخاطبان شبکه نسیم همراه می‌شود. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت به تماشای فصل جدید «دست انداز» از این شبکه بنشینند. برنامه‌های «کتاب باز» و «نسیم آوا» نیز در ایام منعطف با حال و هوای عید فطر روی آنتن شبکه نسیم می‌روند.

فیلم‌های سینمایی تلویزیون

در میان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی که به مناسبت عید سعید فطر قرار است روی آنتن شبکه‌های سیما بروند، هم آثار جدید دیده می‌شود و هم آثاری که بار‌ها از تلویزیون پخش شده اند. بیشتر این آثار جدید، فیلم‌های خارجی هستند و تلویزیون در این ایام فیلم جدید ایرانی برای پخش درنظر گرفته است. ما در ادامه به برخی از مهم‌ترین این آثار اشاره می‌کنیم.
 
شبکه یک فیلم سینمایی جدید «آموزش بد» را پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۳:۱۵ و فیلم سینمایی جدید «قلمرو» را ساعت ۱۶ جمعه ۲۴ اردیبهشت روی آنتن می‌برد. شبکه دو پنجشنبه فیلم سینمایی «دامبو» را در ساعت ۷:۲۰ و جمعه فیلم سینمایی «مرد سرعت» و فیلم تلویزیونی «دوچرخه باز» را در ساعت ۲:۳۰ بامداد و ۷:۴۰ پخش خواهد کرد. فیلم سینمایی «سونیک» نیز شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱:۳۰ بامداد روی آنتن این شبکه می‌رود. شبکه سه پخش فیلم‌های سینمایی «دی دی کارشناس می‌شود»، «سرآشپز» و «هر وقت بخوام کوتاه میام» را در فهرست برنامه‌های خود قرار داده است که به ترتیب پنجشنبه ساعت ۱۰، پنجشنبه ساعت ۱۶ و جمعه ساعت ۱۶ پخش می‌شوند. شبکه چهار ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه و جمعه این هفته به ترتیب فیلم «شاهکار هنری من» و فیلم سینمایی جدید «فرار از زندان پرتوریا» را روانه آنتن می‌کند.
 
شبکه پنج پخش دو فیلم ایرانی را در دستور کار خود قرار داده است. فیلم سینمایی «شکلاتی» با بازی شبنم مقدمی، محمدرضا هدایتی، ناصر هاشمی و ارژنگ امیر فضلی و فیلم سینمایی «جانان» با بازی امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه خواه به ترتیب پنجشنبه ساعت ۹ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شوند. این شبکه فیلم سینمایی «جومانجی مرحله نهایی» را نیز فردا ساعت ۱۳:۳۰ روانه آنتن می‌کند. شبکه نمایش هم فیلم‌های مختلفی را در فهرست برنامه هایش قرار داده که از میان آن‌های می‌توان به فیلم «زن بدلی» با بازی ماهایا پطروسیان، رامبد جوان، بهزاد فراهانی و رضا شفیعی جم اشاره کرد. این فیلم ساعت ۱۳ پنجشنبه پخش خواهد شد. «مدرسه زندگی»، «ملاقات با آقای مجری»، «بازگشت به آینده» و فیلم هندی «سرزنده در ۱۰۲ سالگی» با بازی آمیتاب باچان، دیگر آثاری هستند که پنجشنبه این هفته در ساعات ۱۱، ۱۷، ۱۹، ۲۱ روی آنتن شبکه نمایش می‌روند. این شبکه ساعت ۱۱، ۱۳ و ۲۱ جمعه هم به ترتیب فیلم‌های «ساندویچ»، «شرط اول» با بازی اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سیروس گرجستانی، نگار فروزنده و الناز شاکردوست و «هپی خواهد گریخت» را روی آنتن می‌برد.
 
شبکه کودک پخش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر را برای این ایام درنظر گرفته است. این فیلم با بازی هادی حجازی فر ساعت ۱۴ جمعه ۲۴ اردیبهشت پخش خواهد شد. از میان برنامه‌های شبکه امید هم می‌توان به پخش فیلم دفاع مقدسی «بیست وسه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۲ اشاره کرد. شبکه افق دو فیلم از حمید نعمت ا... را روی آنتن می‌برد. فیلم سینمایی «متولد سی ام اسفند» با بازی ثریا قاسمی، آزیتا لاچینی و پوراندخت مهیمن پنجشنبه ساعت ۱۸ و فیلم تلویزیونی «فریدون مهربان است» با بازی حسن پورشیرازی، محمدرضا هدایتی و آشا محرابی جمعه ساعت ۱۸ پخش خواهند شد. شبکه شما هم در ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه فیلم تلویزیونی «شرخر» به کارگردانی علی خزاعی فر، را برای پخش در نظر گرفته است.

برنامه‌های شبکه نمایش خانگی

اگر بخواهیم از میان برنامه‌های شبکه نمایش خانگی چند عنوان را نام ببریم می‌توانیم به رئالیتی شو «شب‌های مافیا» اشاره کنیم. قسمت دوم فینال فینالیست‌های این برنامه با حضور خداداد عزیزی، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، حسین مهری، امیرمهدی ژوله و آشا محرابی جمعه ۲۴ اردیبهشت در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت نیز با پایان اکران آنلاینش از صبح روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت هم زمان با تعطیلات عید سعید فطر در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند به تماشای این فیلم که اثر برگزیده تماشاگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر بود بنشینند. هم زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در تعطیلات دوروزه این عید فرخنده، دو فیلم تئاتر در قالب طرح «نمایش نما» را رایگان به نمایش می‌گذارد.
 
نمایش «تو مثل طوطی» به نویسندگی فریبا دلیری و کارگردانی امیرحسین انصافی و آرین ناصری مهر، در روز ۲۳ اردیبهشت و نمایش «کچل کفترباز» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی آزاده انصاری در روز ۲۴ اردیبهشت در پایگاه مرکز تئاتر کانون به نشانی th.kpf.ir اکران خواهد شد. فیلم سینمایی «منشی مخصوص من» نیز از روز گذشته به عنوان برنامه ویژه عیدفطر در سینمای آنلاین آپرا در دسترس مخاطبان سینمای ایران قرار گرفته است. حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، سپیده ذاکری، الیزابت امینی، ساناز سماواتی و شهرام تیموریان از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی دارند.
 
لازم به ذکر است سینما‌ها نیز از ابتدای هفته آغاز به کار کرده اند. در مشهد سینما‌های هویزه، آفریقا، اطلس و ویلاژتوریست فعالیتشان را از سرگرفته اند. در این سینما‌ها فیلم هایی، چون «هفته‌ای یکبار آدم باش»، «خورشید»، «خون شد»، «لاله» و «تک خال» روی پرده رفته اند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->