رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

قاضی زاده: برای ثبت نام در انتخابات با دخترم می‌روم تا بگویم با باندبازی سیاسی مخالفم

  • کد خبر: ۶۶۹۰۷
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
قاضی زاده: برای ثبت نام در انتخابات با دخترم می‌روم تا بگویم با باندبازی سیاسی مخالفم
نایب رئیس مجلس که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ است گفت که برای ثبت نام در انتخابات با دخترش و ابوترابی از نمایندگان مجلس و از فرزندان شهدا حضور می‌یابد تا بگوید با باندبازی های سیاسی مخالف است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی دخترش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانواده مهمترین پشتیبان رشد و پیشرفت کشور است. ما همه تلاش هایمان برای نسل آینده است. علاوه بر این زنان و دختران پایه های اصلی رشد اجتماعی هستند.

 

وی افزود: همچنین رسمی وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسی خود برای ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می کنند اما من با دخترم و آقای ابوترابی از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازی های سیاسی مخالفم تا ان شاءالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم. نباید از همین ابتدا بنای سیاسی کاری گذاشت که دولت آینده شرکت سهامی احزاب و گروه های سیاسی باشد. دولت متعلق به جوانان است.

 

این نماینده مجلس پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در مرقد مطهر امام راحل و شهدای هفتم تیر (ره)، شهدای گمنام و شهدای سلامت حضور یافت.

 

قاضی زاده هاشمی همچنین بر مزار شهید چمران حضور یافت و سپس تا ساعاتی دیگر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->