جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

برندگان اسکار ایتالیایی (۲۰۲۱) معرفی شدند

  • کد خبر: ۶۶۹۴۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
برندگان اسکار ایتالیایی (۲۰۲۱) معرفی شدند
در مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۱ فیلم زندگینامه‌ای «می‌خواستم پنهان شوم» ساخته جورجیو دریتی که درباره زندگی آنتونیو لیگابو نقاش ایتالیایی ساخته شده، برنده بزرگ شب شصت و ششمین دوره اهدای این جوایز بود.
به گزارش شهرآرانیوز - در مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۱ فیلم زندگینامه‌ای «می‌خواستم پنهان شوم» ساخته جورجیو دریتی که درباره زندگی آنتونیو لیگابو نقاش ایتالیایی ساخته شده، برنده بزرگ شب شصت و ششمین دوره اهدای این جوایز بود. در این مراسم که به صورت فیزیکی برگزار شد و هم‌زمان از تلویزیون هم پخش شد، این فیلم موفق شد تا ۷ جایزه ار مهم‌ترین جوایز سینمایی ایتالیا را از آن خود کند.
 
«می‌خواستم پنهان شوم»
 

«می‌خواستم پنهان شوم» که در ۱۵ بخش نامزد شده بود هم بهترین فیلم سال شناخته شد و هم جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد را برای الیو جرمانو دریافت کرد. جایزه بهترین فیلمبرداری، طراحی صحنه، آرایش مو و صدابرداری نیز به همین فیلم رسید.
 
 
فیلم «زندگی پیش رو
 

جایزه بهترین بازیگر زن به سوفیا لورن برای ایفای نقش مادام رز در فیلم «زندگی پیش رو» اهدا شد. این فیلم را پسرش ادواردو پونتی کارگردانی کرده بود و این بازیگر پس از یک دهه، بار دیگر در برابر دوربین ظاهر شد.

این بازیگر ۸۶ ساله در هنگام دریافت جایزه گفت: باورکردنی نیست که من اولین بار بیش از ۶۰ سال پیش جایزه دیوید را دریافت کردم، اما امشب همان حس اولین باری که این جایزه را گرفتم دارم و از نظر حسی حتی حس بزرگ‌تری دارم. وی این جایزه را با هم‌بازی ۱۲ ساله سنگالی‌اش ابراهیما گویی تقسیم کرد و از او به عنوان یک پسر فوق‌العاده و بااستعداد یاد کرد.

در هر حال بار دیگر دست هیچ کارگردان زنی به جایزه بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی نرسید؛ هر چند امسال چند فیلم ساخته کارگردان‌های زن در میان نامزد‌ها حضور داشتند.

فیلم «خانم مارکس» ساخته سوزانا نیکیارلی که در ۱۱ بخش نامزد شده بود جایزه بهترین تهیه کننده و بهترین موسیقی متن و طراحی لباس را برد.

جایزه بهترین کارگردان اول هم به پیترو کاستلیتو برای «درندگان» رسید و «پسران» جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال و «خیلی دور» جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را از آن خود کردند.
 
 
مستند «اسم من فرانچسکو توتی است»
 

جایزه بهترین فیلم مستند نیز به «اسم من فرانچسکو توتی است» درباره بازیگر مشهور فوتبال این کشور ساخته آلکس اینفاسلی اهدا شد.

«۱۹۱۷» ساخته سم مندس نیز به عنوان بهترین فیلم خارجی انتخاب شد.

در این مراسم مونیکا بلوچی نیز با دریافت جایزه ویژه دیوید تجلیل شد.

شصت و ششمین دوره اهدای جوایز اسکار ایتالیا به صورت فیزیکی هم‌زمان در ۲ مکان یعنی مکان استودیو‌های تلویزیونی فابریتسیو فریزی رم و اپرای کاپیتال ایتالیا برگزار شد و همه نامزد‌ها در مراسم حضور یافتند و مراسم به صورت زنده از شبکه یک RAI»» پخش شد.
 
منبع: مهر
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->