قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

حمله مجیدی به وزارت ورزش در آستانه انتخابات| چرا سال قبل انتقاد نکرد؟

  • کد خبر: ۶۷۰۴۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
حمله مجیدی به وزارت ورزش در آستانه انتخابات| چرا سال قبل انتقاد نکرد؟
فرهاد مجیدی در آستانه دربی حمله تندی علیه وزارت ورزش داشته است. اظهارات مجیدی در شرایطی که زمان زیادی تا پایان دولت باقی نمانده این سوال را به وجود آورده که او چرا سال قبل همین انتقادها را به زبان نیاورده بود؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی در آستانه دربی به شدت علیه وزارت ورزش موضع گرفته است. مجیدی که خود منصوب وزارتخانه است، به بهانه انتخاب مدیررسانه ای علیه محمد مبین، یکی از تصمیم گیران در وزارت ورزش موضع گیری کرده است. مجیدی می گوید:

می خواستیم مدیر رسانه‌ای باشگاه را عوض کنیم اما گفتند آقای مبین از وزارت ورزش مخالف است.او چه کاره است که در مورد استقلال نظر بدهد؟ همین کارها را کردید که استقلال 2 سال با دلالی بسته شد.خانم هراتیان چه کاره است که در مورد نیمکت من تصمیم بگیرد. او که هراتیان است، من به بزرگ تر از او هم اجازه دخالت در مسائل نیمکت تیمم را نمی دهم.این کارها قدیمی شده و لزومی ندارد قبل از دربی این مسائل به وجود بیاید.پزشکی که در تیم المپیک کار می کرده الان توسط ایفمارک مدارکش تائید نمی شود. پزشک تیم ما با هزینه شخصی به تهران آمده و به من لطف کرده است. مدارک او را ای اف سی تائید کرده ولی سازمان لیگ مدارک او را نمی پذیرد.

وی تاکید کرد: من خیلی سعی کردم سکوت کنم ولی به خاطر 2 تغییر از وزارت ورزش پدر ما را در آوردند. من اصلا اجازه نمی دهم کسی درباره استقلال تصمیمی بگیرد. امیدوارم این مسائل حل شود و تیم ها بازی جوانمردانه انجام بدهند. چگونه است که مدارک پزشک جدید ما تائید نمی شود؟ چون من پزشک ایفمارک را به دلیل اینکه کیفیت کاری او بسیار ضعیف بود و در حد استقلال نبود کنار گذاشتم؟ اختیار نیمکت تیم با سرمربی است، به جز سرپرست که باشگاه او را انتخاب می کند، ماساژور، پزشک، مدیر رسانه و ... در اختیار سرمربی است، تاکید می کنم اجازه نمی دهم در مورد نیمکت استقلال تصمیم بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->