نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل استقلال تهران| دربی ۹۵ فیزیکی بود و سنگین

  • کد خبر: ۶۷۱۱۷
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل استقلال تهران| دربی ۹۵ فیزیکی بود و سنگین
سرمربی پرسپولیس بعد از شکسته شدن طلسم و کسب نخستین پیروزی در دربی‌های پایتخت به صحبت در خصوص رقابت با استقلال پرداخت.
به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس در دربی ۹۵ پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. موقعیت‌های زیادی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود. هر دو تیم در کار دفاعی خوب بودند. ما هم توانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و در نهایت برنده شدیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم مشکلات زیادی داریم و امیدواریم باشگاه نسبت به حل مشکلات توجه بیشتری کند.

وی در باره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: زیاد نمی‌خواهم در مورد بحث‌های مالی که درون خانوادگی است صحبت کنم، اما امیدوارم همان گونه که بچه‌ها از جان خود مایه می‌گذارند ارکان باشگاه هم زحمت کشیده و این مشکلات را حل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض‌های متوالی بازیکنان و کادر فنی دو تیم با یکدیگر و با تیم داوری توضیح داد: بخشی از این مشکلات به حساسیت بازی بازمی‌گردد و بخشی از آن هم مربوط به نبود تماشاگران در باشگاه است. در این شرایط هر حرفی بزنیم صدایش بیش از اندازه می‌پیچد. امسال این موضوع مقداری بیشتر شده، هم باید عملکرد خودمان را اصلاح کنیم و هم باید داوری با مدیریت بیشتری این مسائل را کنترل کند.

گل محمدی ادامه داد: در کل بازی سنگینی بود و قضاوت کردن برای داور با این اعتراض‌ها سخت می‌شود. باید در تمام تیم‌ها آرامش باشد، ولی ما نمی‌توانیم ساکت باشیم توجه نکنیم، زیرا هر تیمی سروصدای بیشتری داشته باشد، امتیاز بیشتری هم می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در بعضی از صحنه‌ها نظرات ما با نظرات داور متفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان رضایت خود از عملکرد محمدرضا اکبریان در این مسابقه گفت: ما بازی را بردیم و نمی‌توانم بگویم راضی نبودیم، اما خیلی در خیلی از صحنه‌ها نظر ما با نظر داور فرق می‌کرد. باید فیلم‌های مسابقه را ببینیم، اما به هر حال بازی سنگینی بود و باید به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->