نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

گلایه پادووانی از باشگاه استقلال| آسیب دیدگی من درمان ناپذیر است

  • کد خبر: ۶۷۳۰۱
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
گلایه پادووانی از باشگاه استقلال| آسیب دیدگی من درمان ناپذیر است
پادووانی، مدافعی که در لباس استقلال با مصدومیت شدید مواجه و معلول شد، به شدت از رفتار مدیران استقلال گله دارد. او بار‌ها به این بی توجهی اشاره کرده، اما هیچ توجهی به او نمی‌شود.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، هرگاه نام پادووانی می‌آید یاد آن مصدومیت جانکاه می‌افتیم که او را برای همیشه از حضور درمیادین فوتبال محروم کرد. پادووانی حالا دراظهارات تازه‌اش پرده از یک حقیقت تلخ برداشته است. او اعلام کرده که دیگر حتی قادر به راه رفتن هم نیست چه رسد به بازی کردن در زمین فوتبال!

پادو می‌گوید: «حقیقتا آسیب دیدگی من درمان ناپذیر است؛ بنابراین شرایط امروز من این است که باید با ویلچر زندگی کنم. هیچ راه درمانی وجود ندارد که من را وادار به راه رفتن مجدد کند. درمان من فیزیوتراپی است که فقط در کیفیت زندگی به من کمک می‌کند. فیزیوتراپی به من کمک می‌کند تا بتوانم روی تحرکات بدنم کنترل داشته باشم و درد‌های بدن‌ام را تسکین دهد و به انتقال من از ویلچر به تخت و ماشین کمک می‌کند. این کار‌ها را باید تا آخرین روز زندگی‌ام مکررا انجام دهم.»
 
مدافع سابق استقلال در ادامه حرف‌هایش به خاطرات خود دراستقلال اشاره کرد: «من لحظات خوب و بدی را در استقلال تجربه کردم، از برد در دربی پایتخت تا پیروزی مقابل تیم السد قطر در استادیوم مملو از تماشاگر آزادی. اما متاسفانه مصدومیت بدی داشتم که من را از فوتبال حذف کرد. بعد از مصدومیت تاکنون هیچ حمایتی از باشگاه استقلال ندارم. آسیب دیدگی من بسیار جدی است که باعث شده روی ویلچر بنشینم. باشگاه استقلال قصد دارد با من تماس بگیرد تا از وضعیت من با خبر شود، اما من بسیار ناراحت هستم، زیرا زمانی که در استقلال بازی می‌کردم، همیشه به عنوان یک ورزشکار به تعهدات خود عمل کردم، ولی در چنین زمان‌هایی (مصدومیت) باشگاه حمایت لازم را از من نمی‌کند.»

پادو ادامه داد: «بازیکنانی که در آن زمان در استقلال بازی می‌کردند، همیشه تلاش داشتند که نام استقلال را در اولویت امور قرار دهند. مشکل استقلال مدیریت در داخل این باشگاه است. باشگاهی به بزرگی استقلال باید توسط افرادی اداره شود که فوتبال را می‌فهمند و می‌خواهند این باشگاه رشد کند. مشکلاتی مانند نداشتن کمپ تمرینی مناسب و تاخیر در پرداخت دستمزد‌ها بر درد‌های استقلال می‌افزاید و به این دلایل است که این تیم نمی‌تواند به مقامی دست پیدا کند.»
 
حرف‌های پایانی مدافع سابق آبی‌ها علیه سیاستگذاران باشگاه استقلال است: «من در تقابل با استقلال در رابطه با هزینه‌های درمانم به فیفا مراجعه کردم و همان‌طور که می‌دانید من در بازی برای باشگاه آسیب جدی دیدم و اکنون نیز هزینه‌های شخصی که روی ویلچر زندگی می‌کنم بسیار زیاد هستند. هزینه‌هایی مانند فیزیوتراپی، تهیه دارو، غذا و موارد ریز و درشت دیگر. در حقیقت باشگاه استقلال باید از تلاش برای پرداخت نکردن هزینه‌های من شرم داشته باشد و خیلی بهتر خواهد بود که این باشگاه مبالغ را پرداخت کرده و در صورت نیاز نیز در دسترس باشد.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->