در برنامه میان‌مدت شهرداری مشهدمقدس، نوآوری و هوشمندسازی در اولویت قرار گرفته است دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد باید ظرفیت‌های بسیج را به افراد فعال در عرصه علم و فناوری معرفی کنیم آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

ساخت سومین بیمارستان دولتی مشهد؛ منتظر ابلاغ تهران

  • کد خبر: ۶۷۳۶۶
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
ساخت سومین بیمارستان دولتی مشهد؛ منتظر ابلاغ تهران
مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: برای ساخت سومین بیمارستان دولتی تأمین‌اجتماعی در مشهد هنوز پاسخ مشخصی به ما ابلاغ نشده است.
لاله‌سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: برای ساخت سومین بیمارستان دولتی تأمین‌اجتماعی در مشهد هنوز پاسخ مشخصی به ما ابلاغ نشده است.

حمید داستانی در آیین افتتاح طرح توسعه پلی‌کلینیک شهید فاتق مشهد، با اعلام این خبر افزود: ساخت سومین بیمارستان دولتی تأمین‌اجتماعی در مشهد از سال ۱۳۹۳ مطرح شد، اما هنوز پاسخ دقیق و جامعی از تهران دریافت نکرده‌ایم. وی درباره پیشنهاد‌های مدیریت درمان خراسان‌رضوی برای ساخت این بیمارستان گفت: بیمارستان نیمه‌ساز رضا را در کیلومتر ۱۰ جاده مشهدقوچان به‌عنوان یکی‌دیگر از مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی پیشنهاد کرده‌ایم و پیگیریم تا به نتیجه برسد.

داستانی همچنین درباره مشکلات فراوان حذف دفترچه‌های بیمه تأمین‌اجتماعی از قبیل لغو قرارداد برخی پزشکان، ننوشتن نسخه الکترونیک به‌دست پزشکان و مشکلات ناشی از بیمه‌های مکمل درمان، گفت: همه مسائل ذکرشده درست است و به‌صورت جدی به‌دنبال رفع مشکلات هستیم. وی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نرخ تعرفه پزشکان در سال جدید، تعدادی از پزشکان که قراردادشان را با ما لغو کرده بودند، دوباره مراجعه و قراردادشان را با سازمان تمدید کردند.
 
مدیر درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: به‌دلیل اینکه بیمه سلامت نیز به این موضوع وارد شد، اکنون بیشتر پزشکان در این کار همکاری می‌کنند؛ البته منکر نیستیم که در زیرساخت‌ها مشکل وجود دارد و باید به‌مرور رفع شود. وی درباره وضعیت بیمه‌های مکمل درمان نیز گفت: دسترسی‌ها برای این بیمه‌ها را باز کردیم؛ اکنون اجرانشدن درست در حوزه این بیمه‌ها به مشکلات و آموزش‌های داخلی‌شان برمی‌گردد.

داستانی درباره نبود برخی دارو‌ها در فهرست نسخ الکترونیک افزود: بیشتر دارو‌ها در فهرست تعریف‌شده وجود دارند، اما اگر دارویی وجود ندارد، بهتر است پزشکان این موارد را به ما ارجاع دهند تا بررسی کنیم.
مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان درباره طرح توسعه پلی‌کلینیک شهیدفاتق مشهد نیز اظهار کرد: با اضافه‌شدن ۸یونیت دندان‌پزشکی به این واحد، درعمل ۵۰درصد خدمات دندان‌پزشکی حوزه مدیریت درمان در این مرکز به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

داستانی تصریح کرد: از قبل ۱۶یونیت داشتیم که با تزریق ۸یونیت دیگر به این مجموعه، تعداد خدمات به ۲۴یونیت افزایش یافت. وی ادامه داد: مساحت این مرکز حدود ۴ هزار مترمربع بوده که ۱۱۰۰متر بخش توسعه آن است؛ این اتفاق بزرگ با صرف ۵/۴ میلیارد تومان اعتبار در ۳ سال کار به بار نشست.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی با بیان اینکه حدود ۲میلیون‌و۸۰۰هزار بیمه‌شده در استان هستند، افزود: برای درمانگاه شهیدهاشمی‌نژاد مشهد نیز مجوز ساخت گرفتیم و این درمانگاه در ۶ طبقه ساخته می‌شود. داستانی گفت: در استان ۱۹مرکز داریم و علاوه بر آن با ۴ هزار مرکز نیز طرف قراردادیم؛ در بخش تعرفه دولتی، سازمان ۹۰درصد هزینه شهروندان را تقبل می‌کند.


افزایش ۵‌/۳ برابری خدمات در پلی‌کلینیک شهید فاتق

در ادامه این مراسم، رئیس پلی‌کلینیک شهید فاتق مشهد نیز از افزایش ۵‌/۳ برابری خدمات دندان‌پزشکی به شهروندان و بیمه‌شدگان در این مرکز خبر داد.
افسر اسدی تصریح کرد: ۵۰درصد دندان‌پزشک‌های تأمین‌اجتماعی مشهد در این مرکز مستقرند و خدمات دندان‌پزشکی ۳۵۰درصد رشد داشته است. وی گفت: پیش از این در بخش دندان‌پزشکی در سال حدود ۱۶هزار بیمار ویزیت می‌شدند، اما امیدواریم امسال این عدد به نزدیک ۵۰هزار نفر برسد.
اسدی تأکید کرد: برای بیمه‌شدگان اجباری سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات دندان‌پزشکی در این مرکز کاملا رایگان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->