حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاجیک: روانشناس خوبی نیستم|بستر خوبی در اراک برای بسکتبال فراهم است

  • کد خبر: ۶۷۴۶۹
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
تاجیک: روانشناس خوبی نیستم|بستر خوبی در اراک برای بسکتبال فراهم است
پویا تاجیک معتقد است اگر فدراسیون بسکتبال دستی تکان دهد اراک لیگ برتری می‌شود، چون مسئولان این تیم مشتاق هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پویا تاجبک سرمربی نبوغ اراک که توانست مقام سوم لیگ یک بسکتبال را به دست آورد، درباره رقابت با تیم آتشی گفت: بازی سختی بود. ما قبلا مقابل تیم آتشی بازی کرده بودیم و برای مان راحت‌تر بود، اما الان پخته‌تر شده بودند و برای همین بازی دشواری بود. از طرفی ما برای فینال رویا پردازی کرده بودیم و برای همین هم بچه‌ها از لحاظ روحی افت کرده بودند و آن‌ها را به شرایط بازی برگرداندن سخت بود، اما خدارا شکر که در آخر بازی موفق شدیم.
او در ادامه گفت: ۹۰ درصد تیم ما یعنی ۱۲ بازیکن مان بومی و ۳ بازیکن غیر بومی بودند. نمی‌توانید پتانسیل بسکتبال اراک و تهران را با هم مقایسه کرد. تیم آتشی برای تهران است و بسکتبال بیشتر بازی کرده اند. اما به نظرم نتیجه خوبی کسب کردیم و می‌توانستیم قهرمان هم شویم، ولی کمی برای‌مان سخت بود. به هر حال آدم باید رویا داشته باشد.
تاجیک درباره رقابت با تیم سیرجان و اختلاف زیادی که بین دو تیم به وجود آمد هم گفت: ما این مشکل را از اول فصل داشتیم. یکی دو بازیکن باید باشند تا در لحظات حساس بازی را مدیریت می‌کنند و همیشه فرمان مربی در زمین اجرا نمی‌شود، اما ما در آن لحظات بازیکنان باتجربه مان در زمین نبودند. برابر سیرجان هیجان داشتیم و من خیلی سعی کردم این هیجان را کم کنم. در بازی سوم تا نیمه اول خوب بودیم، اما باز هیجان و شتابزدگی باعث شد اختلاف زیاد شود. ضعف ما این بود که وقتی عقب می‌افتادیم، سخت کامبک می‌زدیم. من در بازی دوم و سوم سعی کردم فقط کار روحی انجام دهم، اما موفق نبودم و روانشناس خوبی نیستم.
سرمربی اراک درباره هدف این تیم و حضور در لیگ برتر هم گفت: ما برای سوپر لیگ تمرین کردیم و بازیکن خارجی را هم به همین دلیل آوردیم. صحبت‌هایی اول فصل انجام دادیم و امیدوارم که چه با من و چه بدون من راهی لیگ برتر شوند. یک اسپانسر خصوصی هست که خودشان هم از بسکتبالیست‌های قدیمی هستند و به نظرم مشتاقند که در لیگ برتر حضور یابند، فکر می‌کنم از اینجا به بعد به ارتباطات بالاتر نیاز هست و فدراسیون بسکتبال باید دستی تکان دهد و اگر دوست دارد یک اسپانسر خصوصی خوب به لیگ اضافه شود بستر آن در اراک فراهم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->