نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قهرمان لالیگا یک‌روز زودتر مشخص می‌شود!

  • کد خبر: ۶۷۴۹۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
قهرمان لالیگا یک‌روز زودتر مشخص می‌شود!
برنامه هفته پایانی لیگ فوتبال اسپانیا دستخوش تغییر شد و حالا تیم‌ها باید بر اساس زمان‌بندی جدید لالیگا به میدان بروند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه آخرین هفته از رقابت‌های لالیگا که یکشنبه گذشته اعلام شده بود، دستخوش تغییر شد. با تصمیم لالیگا قرار شد دیدار‌های حساس و کلیدی در روز شنبه ساعت‌۱۸ برگزار شوند. در بیانیه لالیگا آمده است: پس از بررسی نتایج به‌دست‌آمده در بازی‌های هفته سی‌و‌هفتم که روز یکشنبه برگزار شدند و به‌منظور حفظ یکپارچگی رقابت‌ها، بازی‌هایی که در رده‌بندی نهایی لالیگا دارای اهمیت هستند، به روز شنبه ۲۲ مِی، تغییر می‌یابند.

 

تاریخ و زمان برگزاری آخرین روز از فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگا از پیش مشخص شده است. در این روز ۶ مسابقه به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهند شد؛ روز شنبه ۲۲‌ماه مِی سال‌۲۰۲۱. این در‌حالی است که دیدار لوانته-کادیز در روز جمعه ساعت‌۲۱ برگزار خواهد شد و مسابقه گرانادا- ختافه و سویا- آلاوس روز یکشنبه برگزار می‌شود.


بازی با منچستریونایتد و رئال در کمتر از ۷۲ ساعت

فرناندو رویچ نوگرولس، رئیس باشگاه ویارئال، پس از این خشم خود را نسبت به زمان و ساعت برگزاری بازی‌ها نشان داد و گفت: ما می‌دانیم که تنظیم زمان برگزاری بازی‌ها کاری پیچیده است، اما به‌دلیل برگزاری رقابت‌های یوروویژن، تعداد تماشاگران ما به‌شدت کاهش یافته است. ما برای رقابت‌های اسپانیا احترام بسیاری قائلیم. ما برابر تیمی بازی می‌کنیم که برای قهرمانی می‌جنگد، اما ما هم منافع خودمان را داریم و می‌خواهیم که رقابت کنیم.


ویارئال چهارشنبه، پنجم خرداد، باید در فینال لیگ اروپا با منچستریونایتد رو‌به‌رو شود. این در‌حالی است که طبق برنامه جدید، این تیم شنبه یکم خرداد، نیز باید به‌مصاف رئال‌مادریدی برود که برای قهرمانی می‌جنگد. سرمربی ویارئال نیز اعلام کرد که مدیران این باشگاه به او اطلاع داده‌اند که مسابقه به‌دلیل هم‌زمانی با یوروویژن برگزار نخواهد شد. اونای امری گفت: توضیح این است که مسابقه ما با یوروویژن هم‌زمان است. احترام کمی به ویارئال و کاری که دارد انجام می‌دهد، گذاشته می‌شود. ویارئال تنها‌تیم اسپانیایی و نماینده لالیگا در سطح اروپا‌ست.


رقیب ویارئال در دیدار فینال لیگ اروپا، منچستریونایتد است که این تیم نیز روز یکشنبه ۲۳‌ماه مِی در لیگ برتر آخرین دیدار فصل خود را برابر ولورهمپتون برگزار خواهد کرد. برخلاف ویارئال، شیاطین سرخ لازم نیست در آخرین روز رقابت‌ها به‌دنبال کسب سهمیه باشند؛ چرا‌که یونایتد در رده دوم جدول لیگ برتر جایگاه مستحکمی دارد و تیم سوم ۴ امتیاز کمتر دارد. اتلتیکو‌مادرید نیز در آخرین مسابقه خود در لالیگا، در بازی که برای روخی‌بلانکو حکم مرگ‌و‌زندگی دارد، روز شنبه هم‌زمان با بازی رئال‌مادرید و ویارئال، به‌مصاف وایادولید خواهد رفت.


در پایان، لالیگا موافقت کرد تا تاریخ برگزاری بازی‌های آخرین هفته لیگ را برای پیشگیری از ضرر‌و‌زیان ویارئال تغییر دهد. در نتیجه در روز شنبه مشخص خواهد شد که از بین اتلتیکو‌مادرید و رئال‌مادرید کدام تیم به قهرمانی لالیگا می‌رسند و کدام‌تیم به لیگ اروپا خواهد رفت. بتیس، سوسیداد و ویارئال حضور در لیگ اروپا را برای خود تضمین کرده‌اند، اما مشخص نیست که کدام تیم به رقابت‌های لیگ کنفرانس خواهد رفت.


تنور لالیگا داغ‌تر از همیشه

رقابت‌های لالیگا این فصل در حساس‌ترین حالت ممکن قرار دارد. هفته سی‌و‌هفتم (ماقبل پایانی) رقابت‌های لالیگا یکشنبه‌شب با انجام ۱۰ دیدار پیگیری شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، اتلتیکو‌مادرید صدرنشین در خانه از اوساسونا پذیرایی کرد. اتلتیکو تا دقیقه‌۸۲ با یک گل از حریف خود عقب بود؛ اما توانست ۲ گل به ثمر رساند تا ۳‌امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند. ابتدا رنان لودی در دقیقه‌۸۲ گل نخست اتلتیکو را به ثمر رساند و بعد از او هم لوئیس سوارز در دقیقه‌۸۸ گل‌زنی کرد تا شاگردان سیمئونه صدرنشین باقی بمانند. رئال‌مادرید نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اتلتیکو در خانه بیلبائو با تک‌گلی که ناچو به ثمر رساند، ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد تا همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی باشد.

 

اما بارسلونا در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ برابر سلتاویگو شکست خورد تا هیچ شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. سویا، تیم چهارم جدول رده‌بندی، نیز با ۴ گل برابر ویارئال شکست خورد. در جدول رده‌بندی اتلتیکو‌مادرید با ۸۳‌امتیاز در صدر قرار دارد و رئال‌مادرید هم با ۸۱‌امتیاز دوم است؛ این درحالی است که بارسلونا هم با ۷۶‌امتیاز در جایگاه سوم است. تا پایان رقابت‌های لالیگا تنها یک هفته دیگر باقی مانده است و اتلتیکو در صورت پیروزی قهرمان می‌شود و اگر مساوی کند و رئال به پیروزی برسد، این رئال است که قهرمان می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->