افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

برای بوی فاضلاب محله پنجتن چاره‌ای بیندیشید

  • کد خبر: ۶۷۶۶
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
برای بوی فاضلاب محله پنجتن چاره‌ای بیندیشید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
144...0915 ما ساکنان محله پنجتن تقاضا داریم برای بوی بد فاضلاب فکری کنید. درپوش های فاضلاب خیابان پنجتن توری دارند و همین سبب انتشار بوی نامطبوع در فضا می شود که همه را عاصی کرده است. شهردار منطقه، 10 دقیقه در این خیابان راه برود ببینیم می تواند تحمل کند؟
شهروند- از شهرداری مشهد برای ساخت پل بر روی کشف رود در انتهای طبرسی شمالی تشکر می کنیم. از آنجا که برخی از شهروندان از پایانه طبرسی تا جمعه بازار پیاده می روند، خواهشمندیم ساخت مسیر پیاده را نیز مد نظر داشته باشید.
035...0915 مدتی است در بولوار حر، سطل های بزرگ زباله جمع آوری شده و دیگر به این محل بازگردانده نشده اند، درحالی که بولوار حر بسیار کثیف و مملو از زباله است. لطفا شهرداری منطقه رسیدگی کند.
013...0915 شهرداری چطور مجوز ساخت آپارتمانی هشت واحدی را بین هدایت 32 و 34 صادر کرده است که بعد از ساخت 12 واحد شده است؟ آن هم بدون پارکینگ.
144...0915 لطفا درباره پیمانکار فضای سبز شهرداری که با بیگاری کشیدن از زنان و پرداخت نکردن حق بیمه، قانون را دور می‌زند مطلبی بنویسید.


مسکن مهر
704...0915 با تشکر از روزنامه خوبتان، در صورت امکان یک صفحه را در روزنامه به مشکلات مسکن مهر گلبهار اختصاص دهید. صدای ما به جایی نمی رسد. شاید از این طریق بشود صدایمان به گوش مسئولان برسد. باز هم متشکرم برای اینکه صدای ما را به گوش مسئولان می رسانید.


اتوبوس رانی
665...0902 تا زمانی که راننده های اتوبوس را برای بیهوده روشن نگه داشتن ماشین جریمه نکنید هوا پاک نمی شود. امروز روبه روی باب الجواد یک اتوبوس با کد 1/17روشن بود. از دودش خفه شدیم.
شهروند- آقای شهردار! بیشتر ایستگاهای اتوبوس نیمکت ندارند.
011...0915 ما کارگران کارواش اتوبوس رانی هستیم. دقیقا یک سال است که قرارداد آقای گلستانی، پیمانکار قبلی، با شرکت تمام شده است ولی تابه حال برای تسویه حساب ما اقدامی نکرده است. وقتی به این آقا زنگ می زنیم می گوید اتوبوس رانی پول مرا نداده است. لطفا مسئولان عزیز رسیدگی کنند.


مخابرات
095...0915 به مدیرانی که آنتن دهی تلفن همراه را در محدوده جاهدشهر به حال خود رها کرده اند بفرمایید یک شب به مسجد محل تشریف بیاورند و به مخالفان نصب دکل در محل گوشزد کنند که در مناطق محروم و آبادی های کوچک هم این دکل ها نصب شده اند.
127...0915 مخابرات و همراه اول شورش را درآورده است. برای هزینه ماهیانه بعد از پرداخت ماه قبلی، از چند روز بعد، دائم پیامک می دهند یا با تلفن ثابت تماس می گیرند و یادآوری می کنند که قبض را پرداخت کنیم، درحالی که هنوز 20 روز دیگر برای پرداخت کردن وقت داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->