نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سرخط خبرها

برنامه امروز تبلیغات نامزد‌های انتخابات در تلویزیون و رادیو (شنبه ۸ خرداد)

  • کد خبر: ۶۸۷۳۶
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
برنامه امروز تبلیغات نامزد‌های انتخابات در تلویزیون و رادیو (شنبه ۸ خرداد)
روز گذشته امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برنامه هایش را در «رئیس جمهور (با دوربین)» برای مردم توضیح داد، این برنامه امروز، شنبه، هشتم خرداد ماه به پخش صحبت‌های عبدالناصر همتی با شماره ۱۲ اختصاص دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در صداوسیما بر اساس قرعه کشی انجام شده در روز چهارشنبه ـ ۵ خرداد ماه ـ از جمعه ـ هفتم خرداد ماه آغاز شد.

بر اساس جدول اعلام شده، در دو روز نخست این تبلیغات، تلویزیون فقط پخش برنامه «رئیس جمهور (با دوربین)» را در دستور کار دارد که در روز شنبه ـ هشتم خرداد ماه ـ به پخش صحبت‌های عبدالناصر همتی با شماره ۱۲ اختصاص دارد.

تهیه کننده برنامه «رئیس جمهور (با دوربین)» اعلام کرده است که نامزد‌ها می‌توانند علاوه بر گفت وگوی رو در رو با دوربین، فعال‌تر در صحنه حاضر شوند و برای تبیین برنامه‌ها و طرح مباحث از ویدئو والی که در صحنه طراحی شده استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند هم نشسته و هم ایستاده از فضای دکور و ویدئووال (دیوار تصویری) بهره ببرند.

روز گذشته امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شماره ۱۱ برنامه هایش را در این برنامه برای مردم توضیح داد.

ساختار این برنامه ضبطی گفت‌وگوی رو در روی نامزد‌ها با مردم است که به مدت ۴۰ دقیقه و ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

همچنین رادیو فرهنگ در روز شنبه، برنامه «انتخاب و فرهنگ» را با حضور کاندیدای شماره ۱۳ ـ محسن رضایی ـ در ساعت ۱۷ پخش خواهد کرد و «صدای جوان» شبکه رادیویی جوان هم در ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه میزبان سعید جلیلی با شماره ۱۴ است.

امروز ـ شنبه ـ رادیو اقتصاد میزبان نامزد شماره ۱۶ (محسن مهرعلیزاده) است و این برنامه با عنوان «دومین گام» ساعت ۹ صبح پخش می‌شود.

رادیو پیام نیز پیام‌های انتخاباتی نامزد‌ها خطاب به مردم را در طول روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پخش می‌کند.

در دومین روز از تبلیغات کاندیدا‌ها در صداوسیما، رادیو ایران برنامه‌ای ندارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->