نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

گزینه‌های نیمکت جذاب رئال و بارسا| جانشینان زیدان و کومان مشخص شدند؟

  • کد خبر: ۶۸۹۰۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
گزینه‌های نیمکت جذاب رئال و بارسا| جانشینان زیدان و کومان مشخص شدند؟
۲ غول فوتبال اسپانیا در تکاپوی انتخاب سرمربی جدیدشان هستند و در حالیکه صحبت‌های نهایی حکایت از حضور کونته در رئال دارند، شرایط بارسا هنوز مشخص نیست.
به گزارش شهرآرانیوز، آینده نیمکت رئال‌مادرید و بارسلونا این‌روز‌ها یکی از موضوعات جذاب دنیای فوتبال شده است. زیدان روز جمعه رسما از رئال‌مادرید جدا شد و آلگری به تیم یوونتوس پیوست تا صحبت‌ها و شایعه‌ها درباره آینده مادرید داغ و داغ‌تر شود. برخی معتقد‌ند که کونته جانشین زیدان خواهد بود و برخی مثل مارکا رائول گونزالس را جانشینی عاقلانه خطاب کردند. عده‌ای دیگر نیز باور دارند که پرز برای انتقال پوچتینو از پاریس به مادرید تمام تلاش خود را خواهد کرد. رسانه‌های ایتالیایی عنوان کردند که کونته برای آمدن به رئال شرط گذاشته و از سران رئال خواسته است تا بازیکنانی مثل کانته و لوکاکو را خریداری کنند. از‌طرف‌دیگر بارسلونا نیز شرایطی عادی ندارد و مثل رئال‌مادرید آینده‌اش مشخص نیست. همه این‌ها در‌حالی است که روز گذشته لاپورتا نیز در یک نشست خبری گفت که به گزینه‌های جانشینی برای کومان فکر می‌کنند؛ ولی معتقد است او می‌تواند بارسلونا را به اوج برساند. مدیریت بارسلونا از تمدید با مسی گفت و از ژاوی به‌عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در بارسلونا پرده برداشت.


رائول، چهره محبوب مادریدی‌ها

روزنامه مارکا دیروز در گزارشی به تمجید از «رائول گونزالس» پرداخت و سرمربی کنونی آکادمی مادرید را گزینه‌ای عاقلانه برای جانشینی زیدان دانست. با توجه به اینکه زیدان نیز پس از دستیاری آنچلوتی و هدایت تیم «ب» مادرید به تیم اصلی رسید، برخی معتقدند که این راه برای رائول اکنون باز است و باید به اسطوره سابق رئال اعتماد کرد. مارکا نوشت که برخی اسطوره‌های رئال‌مادرید پشت رائول درآمدند و از حمایت بازیکنان سابق کهکشانی‌ها از این فرد نوشت. رسانه مادریدی عنوان کرد که بازیکنانی مثل مورینتز، میاتوویچ، آلوارو بنیتو، خورخه والدانو و فرناندو هیرو از رائول به‌عنوان جانشین زیدان حمایت کردند و رأی دادند که باید پرز به‌دنبال سرمربی تیم «ب» رئال‌مادرید برود و او انتخاب عاقلانه‌تری نسبت به سرمربی سابق اینترمیلان و کنونی پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود. مورینتز، بازیکن سابق رئال‌مادرید درباره رائول گفت: هیچ‌کس برای نشستن بر روی نیمکت رئال‌مادرید آماده‌تر از او نیست.
 
میاتوویچ نیز که گل قهرمانی رئال را در لیگ قهرمانان به ثبت رساند، درباره آینده مادرید گفت: من نظرم روی رائول است و شکی روی او ندارم. خورخه والدانو نیز درباره اسطوره رئالی‌ها گفت: او عشق و شور فوتبال بوده و کاستیا با حضور رائول بیش از انتظار عملکرد خوبی داشته است.
 
رئال‌مادرید سرانجام از اولین خرید تابستانی خود یعنی «دیوید آلابا» رونمایی کرد. ستاره اتریشی با قرارداد پنج‌ساله با دستمزد سالیانه ۱۲‌میلیون یورو به رئال‌مادرید پیوست تا در «دفاع مرکزی» خط دفاعی این تیم بازی کند. مارکا و آ. اس در جلد دیروز خود به خرید جدید رئال پرداختند و از او تمجید کردند. مارکا نوشت آلابا اولین سنگِ‌بنای رئالِ جدید خواهد بود. آ. اس نیز نوشت که اولین خرید رئال آلاباست و تصویر او را در کنار جام‌های فراوان با بایرن‌مونیخ در جلد اصلی کار کرد. آ. اس نوشت که آلابا می‌تواند هم در خط میانی و هم در خط تدافعی بازی کند و به دردِ رئال خواهد خورد. این بازیکن مورد‌توجه بارسلونا نیز بود؛ ولی در انتها ستاره مونیخ راه مادرید را انتخاب کرد.


بارسلونا در دوراهی کومان‌- ژاوی

رسانه‌های بارسایی نیز اظهارات لاپورتا را به روی جلد بردند و دربا‌ره آینده بارسلونا صحبت کردند. موندو نوشت که لاپورتا گفته کومان شخصیت مناسبی برای سرمربیگری در بارسا دارد؛ ولی گزینه جانشینی او هنوز مطرح است. اسپورت نیز نوشت که لاپورتا عنوان کرده که توافق با مسی در مسیر خوبی قرار دارد و خوب پیش می‌رود. باید دید آینده بارسلونا با کدام مربی رقم خواهد خورد. این تیم نیز مثل مادرید هنوز آینده مشخصی در زمینه مربیگری ندارد و باید دید لاپورتا از بین ژاوی و کومان چه کسی را برای فصل آتی انتخاب می‌کند. درباره خرید‌های تابستانی نیز باید گفت که آگوئرو و اریک گارسیا از منچسترسیتی به تیم اضافه خواهند شد و واینالدوم از جمع شاگردان کلوپ به اسپانیا خواهد آمد. در صورت توافق بارسلونا با کومان نیز می‌توان انتظار داشت که ممفیس دپای، چهارمین خرید بارسلونا لقب بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->