نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بررسی حضور تماشاگران داخلی در المپیک با تست منفی کرونا

  • کد خبر: ۶۹۰۲۷
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
بررسی حضور تماشاگران داخلی در المپیک با تست منفی کرونا
دولت ژاپن حضور تماشاگران داخلی در المپیک را با ارائه تست منفی کرونا بررسی می‌کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، روزنامه یومیوری روز دوشنبه گزارش داد ژاپن در حال بررسی نیاز به نتایج آزمایش منفی کووید ۱۹ یا سوابق واکسیناسیون تماشاگران شرکت کننده در المپیک توکیوست چرا که یک نظرسنجی جدید نشان داد مخالفت عمومی با این بازی‌ها همچنان قوی است.


در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به بازی‌ها باقی مانده، اعتماد مردم به دلیل موج چهارم عفونت های ویروس کرونا و دامنه آهسته واکسیناسیون، متزلزل شده است.


حضور تماشاگران خارجی در المپیک قبلاً ممنوع شده و انتظار می‌رود برگزارکنندگان بازی‌ها، ماه آینده در مورد اینکه آیا هواداران ژاپنی می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند یا خیر تصمیم بگیرند و اگر جواب مثبت است تحت چه شرایطی این امکان فراهم خواهد شد.


علاوه بر اقدامات مقابله‌ای علیه ویروس کرونا مانند ممنوعیت تشویق با صدای بلند، روزنامه یومیوری گفت که دولت در حال بررسی این مسئله است که آیا تماشاگران باید آزمایش منفی را طی یک هفته پس از حضور در مسابقات المپیک نشان دهند یا خیر.


این گزارش با خشم برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و هزاران توییت در انتقاد از فشار مستمر این کشور برای میزبانی المپیک در میانه یک بیماری همه گیر زده شد. اصطلاح "گواهینامه تست منفی" در ژاپن در توییتر رو به گسترش بود صبح روز دوشنبه بیش از ۸ هزار توییت زده شد.


دولت ژاپن روز جمعه شرایط اضطراری را تا اواخر ماه بعدی میلادی در توکیو و چند استان دیگر تمدید کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->