کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها
سفر طولانی در دل بازی جذاب

معرفی بازی «لوکوموتیو» که نسخه بومی بازی محبوب و معروف تیکت تو راید (ticket to ride) است

  • کد خبر: ۶۹۰۴۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
معرفی بازی «لوکوموتیو» که نسخه بومی بازی محبوب و معروف تیکت تو راید (ticket to ride) است
«لوکوموتیو» نسخه بومی بازی محبوب و معروف تیکت تو راید (ticket to ride) است که کیفیت خوبی دارد و نشستن پایش شما را به دنیای هیجان انگیز قطار‌ها و سفر‌های ریلی پرت می‌کند.

ایمان فروزان نیا | شهرآرانیوز؛ «لوکوموتیو» نسخه بومی بازی محبوب و معروف تیکت تو راید (ticket to ride) است که کیفیت خوبی دارد و نشستن پایش شما را به دنیای هیجان انگیز قطار‌ها و سفر‌های ریلی پرت می‌کند.

 

بلیت سفر، واگن‌های قطار، ایستگاه راه آهن و لوکوموتیو‌هایی که با سوتشان سفر آغاز می‌شود؛ این‌ها برای خیلی‌ها نوستالوژی و خاطره انگیز هستند. وقتی این نشانه‌ها در یک برد گیم جمع شوند، جای تعجب نخواهد داشت که آن بازی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا تبدیل شود. «تیکت تو راید» یک بازی مسیرپیمایی هیجان انگیز است که تا امروز بیش از ۵ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

 

ماجرای بازی این طور است که بازیکنان چند بلیت به مقصد‌های مختلف انتخاب می‌کنند، بعد باید این مقصد‌ها را با قطار روی نقشه بازی به هم وصل و امتیاز جمع و هم زمان تلاش کنند مسیر رقیبانشان را هم ببندند. تا امروز نسخه‌های متفاوتی از این بازی با نقشه کشور‌هایی مثل آمریکا، آلمان، لهستان یا حتی قاره اروپا ساخته شده است و جای نقشه و جغرافیای ایران در این بازی خالی بود تا بالاخره یکی دو شرکت بازی سازی سراغ ساخت نسخه ایرانی رفتند.

 

به طور قطع انجام این بازی روی نقشه ایران که به جغرافیای آن آشنا هستیم و اسم شهرهایش برای مان خاطرات و معانی دوست داشتنی را زنده می‌کنند جذاب‌تر است. دلیل معرفی نسخه ایرانی بازی هم همین است، البته اینکه نسخه ایرانی یک چهارم نسخه اورجینال قیمت دارد هم بی تأثیر نیست.

 

یک شرکت ایرانی این بازی را با اسم «لوکوموتیو» وارد بازار کرده و نسخه دیگر با همان اسم انگلیسی «ticket to ride» به بازار آمده است. نسخه دوم از لحاظ طراحی گرافیک و جنس صفحه بازی و کارت‌ها ضعیف‌تر از نسخه اول است و اتفاقا قیمتش هم بیشتر است.

 

پس با خیال راحت رفتیم سراغ لوکوموتیو که طرح روی جعبه اش به بازی‌های جاهلی و مافیایی شبیه است، ولی در دلش یک ماجراجویی ریلی بین شهر‌های ایران برای ما دارد. حالا چرا رفتیم سراغ این بازی؟ چون این بازی گرافیک، کارت و مهره‌های جذابی دارد، یاد گرفتنش آسان است و در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌شود همه قوانین و روش بازی را توضیح داد.

 

بازی روان است و با یکی دو دست بازی کردن می‌شود راهبرد برنده شدن و از دور خارج کردن رقیبانتان را پیدا کنید. رقابت در بازی حساس است و این طور نیست که بازی به یک نفر اجازه بدهد بر اساس شانس و خیلی مفتی از بقیه جلو بیفتد و برنده شود. خب مگر یک بازی خوب باید چه ویژگی‌های دیگری داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->