نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بازگشت روحیه بخش معروف و کوچینگ خوب آلکنو/ شگفتی سازی ژاپن و دوازدهمی ایران

  • کد خبر: ۶۹۰۹۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
بازگشت روحیه بخش معروف و کوچینگ خوب آلکنو/ شگفتی سازی ژاپن و دوازدهمی ایران
تیم ملی والیبال کشورمان با ۲ شکست مقابل ژاپن و روسیه و یک پیروزی برابر هلند هفته اول لیگ ملت‌ها را به پایان رساند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شکست دادن تیم ملی والیبال هلند آن هم در روزی که " نمیر عبدالعزیز " ستاره آنان به دلیل مصدومیت یا هر دلیلی، نصف و نیمه بازی کرد و در همان اندک زمان هم که به مثابه " نوشداروی پس از مرگ سهراب بود "، خیلی تیم ایران را آزار داد، یک پیروزی روحیه بخش بود. آن هم در آخرین بازی هفته اول و در آستانه بازی‌های به نسبت، آسانتر در هفته دوم که در راه است.
بازگشت معروف نیز با وجود همان لحظات کوتاهی که در میدان ظاهر شد، در غیاب عبادی پور و غفور از نظر روانی به بهبود شرایط تیمی ایران انجامید. اما در مقایسه با دو بازی قبلی تیم پیشرفت فنی قابل توجهی در منطقه ۴، سرویس پرشی و استفاده درست از توپ‌های های بال داشت. آلکنو هم در کوچینگ و تعویض‌ها و تایم‌ها عالی بود و در مجموع حالا با امیدواری می‌توان به روز‌های بهتر اندیشند.
هفته اول لیگ ملت‌ها با انجام سه بازی در ریمینی ایتالیا با صدرنشینی برزیل به پایان رسید. برزیلی‌ها با کسب حداکثر امتیازات از سه تیم هم قاره‌ای خود آرژانتین، کانادا و آمریکا با ۹ امتیاز برترین تیم هفته اول بودند و فرانسوی‌ها نیز با ۸ امتیاز در جای دوم ایستادند. شگفتی ساز بزرگ هفته اول ژاپن بود که هم روسیه قهرمان دو دوره اخیر لیگ ملت‌ها و هم ایران قهرمان آسیا و هم هلند را شکست داد تا در جای چهارم قرار بگیرد. ایران نیز با یک برد و دو باخت فعلا در رده دوازدهم جدول قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->