نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

هفته شلوغ لاپورتا| مسی در بارسلونا می‌ماند؟

  • کد خبر: ۶۹۴۱۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
هفته شلوغ لاپورتا| مسی در بارسلونا می‌ماند؟
تلاش برای ماندن «مسی» و برنامه‌ریزی برای ورود «واینالدوم»، مهمترین کارهایی هستند که مدیر بارسلونا باید این هفته به آنها بپردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هواداران بارسلونا بعد از فصل کابوس‌واری که پشت‌سر گذاشتند، حالا به آینده تیمشان تا حدودی امیدوار شدند. عقد قرارداد با آگوئرو شاید بهترین اتفاق بود برای طرف‌دارانی که ایمان دارند دوستی این بازیکن و مسی می‌تواند فوق‌ستاره آرژانتینی را در این باشگاه نگه دارد. رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که طبق پیش‌بینی‌ها مسی دوساله با بارسلونا تمدید می‌کند و سران تیم می‌خواهند هدایت کار را دوباره به دستان کومان بسپارند. سه‌شنبه‌شب تکلیف رئال‌مادرید مشخص شد و پرز تصمیم گرفت تا آنچلوتی را به سانتیاگو بازگرداند و پروژه بازسازی تیم را به دستان مرد ایتالیایی بسپرد. او بهترین گزینه برای مادرید بود و حالا طرف‌داران کهکشانی‌ها با مرور خاطرات گذشته سعی دارند تا به آینده امیدوار شوند.


تمدید قرارداد مسی بعد از کوپا

اولین خرید تابستانی بارسلونا در اولین مصاحبه خود در این باشگاه از رابطه خود با مسی صحبت کرد و از آخرین خاطره خود با گواردیولا پرده برداشت. ستاره آرژانتینی که یکی از دوستان نزدیک لئو مسی است، درباره آینده این فوق‌ستاره بارسلونا نیز صحبت و اظهار کرد‌: من با او زندگی کردم، با او هر روز صحبت می‌کنم و ما در تمرینات بسیار با هم خوش می‌گذرانیم. تمام سعی خودمان را برای بارسلونا خواهیم کرد. وی ادامه داد: به نظرم لئو می‌ماند و با بارسلونا ادامه می‌دهد. برایم افتخاری بزرگ است که در باشگاه بارسلونا در کنار مسی فوتبال بازی خواهم کرد.


حالا بارسلونا نیز تصمیم گرفته است تا سریعا پیش از آغاز مسابقات مهم ملی، تکلیف اتفاق‌های مهم تیم را مشخص کند. طبق پیش‌بینی‌ها مسی با بارسا به توافق رسیده و به نظر این فوق‌ستاره با تمدید دوساله خواهد ماند. پیش‌تر گفته شد که قرارداد با مسی ده‌ساله است و این باشگاه می‌خواهد از او به‌عنوان سفیر باشگاه در آینده استفاده کند. مسی اکنون در تمرینات تیم ملی آرژانتین برای کوپاآمریکا به سر می‌برد، ولی باید دید چه زمانی رسما با بارسایی‌ها تمدید می‌کند. رسانه‌ها یادآور شدند که توافق صورت گرفته است، ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی این قرارداد به‌طوررسمی اعلام خواهد شد.


کومان، فعلا در بارسا ماندنی است

اما موضوع مهم دیگر در بارسلونا، آینده مربی است. به نظر می‌رسد سران بارسا با توجه به اینکه به کومان اعتماد کافی ندارند، ولی به‌دلیل نبود مربی دیگری در بازار، می‌خواهند با این سرمربی هلندی ادامه دهند. tv۳ اسپانیا گزارش داد که اکنون بهترین گزینه موجود، رونالد کومان خواهد بود و بارسلونا مانند رئال‌مادرید تصمیم ندارد به مربیان جوان خود اعتماد کند. رئال از‌سویی به رائول هدایت باشگاه را نداد و بارسلونا نیز در اندیشه این است که ژاوی را در آینده سرمربی بارسلونا کند.


بوسکتس؛ بزرگ‌ترین خروجی

با ماندن کومان، رفتن برخی بازیکنان قطعی خواهد شد و بارسلونا سعی دارد بتواند بسیاری از بازیکنان خود را در تابستان به تیمی دیگر واگذار کند. مهم‌ترین آن‌ها، خروج سرخیو روبرتو از تیم بارسلوناست که به نظر با کومان نمی‌تواند آینده خود را ادامه دهد. کاپیتان بارسلونا که از سال‌۲۰۱۰ در تیم اصلی بازی کرده است، می‌خواهد پس از ۳۰۴ بازی تیم را ترک کند. از پیانیچ، اومتیتی و بریت‌ویت به‌عنوان دیگر‌خروجی‌های مهم بارسلونا نام می‌برند.


در‌زمینه خرید بازیکنان نیز تاکنون بارسا با ۲ بازیکن قرارداد بسته است و می‌خواهد ۲ بازیکن دیگر نیز خریداری کند. اکنون سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا از منچسترسیتی به‌صورت رایگان به بارسلونا پیوستند و حالا زمان قرارداد‌بستن با جینی واینالدوم و ممفیس دپای فرا‌رسیده است. البته بارسلونا تصمیم گرفت که قرارداد قرضی امرسون را نیز فسخ کند تا این مدافع راست‌پا به تیم بازگردد. بارسلونا که فصلی ناکام را به ثبت رساند، در اندیشه این است که با ماندن مسی و حضور ستاره‌هایی مثل آگوئرو، دی‌یانگ و گریزمان به مقام قهرمانی در لالیگا برسد و برای رسیدن به فتح جام اروپایی تلاش کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->