الهلال زنگ خطر را برای استقلال به صدا درآورد| یارگیری ترسناک رقیب در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۶۹۵۵۳
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
الهلال زنگ خطر را برای استقلال به صدا درآورد| یارگیری ترسناک رقیب در لیگ قهرمانان آسیا
نحوه یارگیری و آماده سازی الهلال عربستان برای بازی‌های آتی یک زنگ خطر است برای باشگاه استقلال که عملا هیچ اقدامی در راستای تمدید قرارداد ستاره‌ها و جذب بازیکنان جدید انجام نداده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، باشگاه الهلال عربستان با جدیت درحال تدارک خود برای حضوری مقتدرانه در بازی‌های آینده است. این باشگاه که شهریور ماه باید با استقلال ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مصاف دهد بعد از جذب موسی مارگا، مهاجم پورتو و عقد قرارداد با ژراردیم، سرمربی پرتغالی جدید خود حالا به دنبال جذب بازیکنان جدید است تا با قوای بیشتری در ادامه لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

ژراردیم که افتخارات متعددی را در اروپا به دست آورده از سران باشگاه الهلال خواسته در راستای جذب یک دروازه‌بان خارجی اقدام کنند. ژراردیم همچنان جذب یک هافبک و یک مدافع را نیز برای این باشگاه ضروری دانسته است. این باشگاه قصد دارد به زودی راهی اتریش شود و اردوی تدارکاتی خود را آغاز کند.

سران الهلال عربستان 7 بازی را در اتریش  در نظر گرفته‌اند تا تیم خود را با آمادگی بیشتر در بازی‌های آتی به مصاف رقبا بفرستند.

این نوع آمادگی شاید یک زنگ خطر باشد برای باشگاه استقلال که با مشکلات متعددی دست و پنچه نرم می‌کند. در باشگاه استقلال برخلاف باشگاه الهلال عربستان هیچ نشانه‌ای از تدارک برای حضوری مقتدرانه در ادامه لیگ قهرمانان آسیا دیده نمی‌شود و در کمال شگفتی مدیران این باشگاه با هم اختلاف‌های بسیاری دارند. هرچند که اخیرا در نشست مشترک مدیران با وزیر ورزش اعضای هیات مدیره از مددی قول گرفته‌اند که در راستای تمدید قرارداد برخی ستاره‌ها اقدام کند اما پرواضح است که اگر استقلال با همین بی تفاوتی گام به بازی با الهلال بگذارد و خود را تقویت نکند، شانس آن چنانی مقابل این حریف سعودی نخواهد داشت.

ضمن اینکه قرار است تمام بازی‌ها در یک کشور ثالث برگزار شود و کنفدراسیون فوتبال توجهی به درخواست استقلال برای میزبانی از الهلال نیز نخواهد داشت. الهلالی‌ها بلافاصله بعد از مسجل شدن صعود‌شان به مرحله بعد، تقویت تیم خود را در دستور کار قرارداده اند وقطعا در روزهای آتی نیز بازیکنان جدیدی را جذب خواهند کرد اما نه تنها درباشگاه استقلال خبری از تمدید قرارداد نیست، بلکه برخی بازیکنان نیز درآستانه جدایی قرار گرفته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->