ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشاگری فتح‌الله‌زاده درباره استعفا از مدیرعاملی استقلال| مددی باید بماند

  • کد خبر: ۶۹۵۵۷
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
افشاگری فتح‌الله‌زاده درباره استعفا از مدیرعاملی استقلال| مددی باید بماند
علی فتح الله زاه، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال برکناری مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال اقدام درستی در این برهه نمی‌داند و براین باور است که باید به مدیرعامل اختیارات کافی داده شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، علی فتح الله زاده برکناری احمد مددی، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال را تصمیمی نا مناسب می‌داند. فتح الله زاده که در دوران مدیریت او استقلال آخرین جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، درباره شرایط کنونی استقلال می‌گوید: «وقتی نمی‌گذارند مدیرعامل کارش را انجام دهد و مدام در کارش دخالت می‌شود نتیجه‌ای بهتر از این عاید باشگاه نمی‌شود. شما فکر می‌کنید اگر مددی از استقلال کنار گذاشته می‌شد اتفاق خاصی رخ می‌داد؟ شما مطمئن باشید هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد، چون تا زمانی که اجازه ندهند مدیرعامل کارش را انجام دهد همیش آش و همین کاسه است.»

مدیرعامل استقلال دباره اینکه چرا در آخرین روز‌های سال ۹۸ از سمتش استعفاء داد نیز این توضیحات را ارائه کرد: «آن زمان من را به خواست هواداران آوردند. اگر یادتان باشد در ماه‌های قبل از حضورم در باشگاه استقلال، هواداران خیلی ابراز علاقه کردند ودرنهایت تصمیم گیران باشگاه از من خواستند مدیریت باشگاه را به عهده بگیریم. من هم برگشتم تا صادقانه کار کنم، اما اجازه ندادند، چون توقع داشتند هر روز تمام کار‌ها را با آن‌ها هماهنگ کنم. این طور نمی‌شد کار کرد. من وقتی دیدم فضا برای کار در باشگاه استقلال مناسب نیست برخلاف میل باطنی‌ام استفعاء دادم و رفتم. البته در آن زمان کرونا هم گرفتم اما این دخالت ها بد تر از کرونا بود.مثل بعضی‌ها هم نبودم که پای استعفایم نایستم. ایستادم، چون دلایل روشنی برای کناره گیری از مدیریت باشگاه داشتم. الان هم وضعیت مددی همین گونه است.» 

مدیرعامل سابق استقلال دخالت‌های معاون وزیر را هم در شرایط کنونی استقلال موثر می‌داند: «تا وقتی دخالت باشد نمی‌شود کار کرد. حالا اگر آن شخصی که دخالت می‌کند صاحب نظر و با تجربه باشد مسئله دیگری است، اما امروز اداره امور باشگاه استقلال را دست فردی سپرده‌اند که خودش معاون وزیر است. آن طرف وزیر بر امور باشگاه پرسپولیس اشراف دارد واداره این سمت را به معاون خود سپرده است. حقیقتا من اگر امروز مدیرعامل باشگاه بودم از برخی از این معاونان برای اداره امور باشگاه استفاده نمی‌کردم چه رسد به اینکه بخواهم پشت پرده تمام تصمیم گیری‌ها را به عهده او بسپارم. زمانی که مدیرعامل باشگاه بودم مدیریت باشگاه را تا سطح ریاست جمهوی ارتقاء می‌دادم. من در دوران مدیرعاملی باشگاه استقلال با ۳ مدیرعامل کار کردم. در زمان ریاست جمهوری مرحوم آقای هاشمی من  بار‌ها با ایشان جلسه خصوصی داشتم و برخی مسائل را برای ایشان بازگو می‌کردم. ایشان علاقمند به جوان‌ها بود و به زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داشتند، به همین دلیل ما را می‌پذیرفتند. در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد هم همین طور بود. من برای اداره باشگاه نشست‌هایی با ایشان برگزار کردم، چون اعتقادداشتم کار باید از سوی آن‌ها دنبال شود. الان، ولی اوضاع استقلال به جایی رسیده که معاون وزیر برایش تصمیم می‌گیرد. حالا اگر این معاون با تجربه باشد خوب است، اما این طور نیست و نتیجه تصمیم گیری‌ها را ما می‌بینیم. تصمیم گیری برای باشگاه بزرگی همچون استقلال که دو ستاره در آسیا داشته باید در حد واندازه خودش باشد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->