قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

مثل یک بازنده بازی کردیم!

  • کد خبر: ۶۹۶۵
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
مثل یک بازنده بازی کردیم!
شکست بد ملی پوشان والیبال برابر ژاپن


تازه‌ترین اخبار:
 
 

تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی در جام جهانی ۲۰۱۹ درحالی ظهر دیروز به مصاف تیم میزبان رفت که در قامت یک بازنده ظاهر شد. ملی‌پوشان که به نظر خسته بودن در این بازی نمایشی بسیار بد داشتند و خصوصا در دست دوم به هیچ‌وجه در حدواندازه نام ایران بازی نکردند. آن‌ها در شرایطی با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند که در سال‌های اخیر همواره موفق شده بودن ژاپن را به سادگی شکست دهند. ست نخست را ژاپن ۲۵ بر ۱۶ برد، اما ایران ست دوم را ۲۸ بر ۲۶ برد. در ادامه و در ست‌های سوم و چهارم، ژاپنی‌ها با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند و در نهایت بازی را به سود خود پایان رساندند. ژاپنی‌ها از ابتدای این دیدار، با سرویس‌های خوب و حملات مؤثر، ۴ بر صفر از ایران پیش افتادند و در ادامه با تکیه بر توپ‌گیری و اسپک‌های بهتر، اختلاف امتیاز خود را حفظ و بیشتر کردند. ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود ژاپن تمام شد.
بازیکنان ژاپن در ست دوم نشان دادند که گرفتن ۶ پیروزی در برابر بهترین تیم‌های جهان، تصادفی نبوده است. بازیکنان ایران در ست دوم هم جنگیدند، ولی ژاپنی‌ها در اسپک و سرویس بهتر عمل کردند. حضور امیرحسین اسفندیار به‌جای میلاد عبادی‌پور، تاکتیک سرمربی ایران برای تقویت دریافت و حملات ایران بود. ایران، امتیازات از‌دست‌رفته را جبران کرد و بازی در امتیاز ۲۳ مساوی شد. ایگور کولاکوویچ در امتیاز ۲۴ بر ۲۳ برای ژاپن، تقاضای وقت استراحت کرد تا با ایجاد یک وقفه و توصیه‌های لازم، به تیمش کمک کند. اشتباهات بازیکنان ژاپن و دفاع‌های روی تور خوب بازیکنان ایران، نتیجه ۲۸ بر ۲۶ را برای ایران به‌دنبال داشت.
تیم میزبان جام جهانی، ست سوم را هم بهتر شروع کرد. توپ‌گیری‌های بازیکنان ژاپن و حملاتی که با قدرت به امتیاز تبدیل می‌شد، راه‌حلی برای دفاع در زمین ایران نداشت. کولاکوویچ برای تغییر تاکتیک و جریان بازی، از جواد کریمی به‌جای سعید معروف استفاده کرد، ولی این تعویض هم تغییری در روند تیم ایران ایجاد نکرد. تیم ایران در ست سوم، با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ شکست خورد. در ست چهارم نیز مشخص بود که ژاپنی‌ها به‌خوبی عملکرد بازیکنان ایران را آنالیز و راه‌های امتیازگیری را بررسی و تمرین کرده‌اند. ۲ دفاع روی تور خوب از ایران، نتیجه بازی را ۱۲ بر ۱۲ مساوی کرد. کولاکوویچ در حالی که تیم ایران ۱۶ بر ۱۹ عقب افتاده بود، تقاضای وقت استراحت کرد تا شاید تغییری در روند تیم ایجاد شود. در ادامه بازی، حملات میزبان مهارناپذیر و از قد‌وقواره دفاع ایران، بلندتر دیده می‌شد. ایران ست چهارم را ۲۵ بر ۲۱ و بازی را ۳ بر یک به حریف واگذار کرد.
 
خلاصه بازی ایران ۱-۳ ژاپن (جام جهانی والیبال ۲۰۱۹)


یلی، امتیازآورترین بازیکن ایران
بلندقامتان والیبال کشورمان، در پایان این بازی، ۴۲ امتیاز از اسپک، ۱۲ امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباهات حریف گرفته و در سوی دیگر، ژاپن نیز ۶۱ امتیاز از اسپک، ۶ امتیاز از دفاع روی تور، ۸ پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران گرفت. تا پایان این بازی، پوریا یلی ۱۳ و امیرحسین اسفندیار ۱۱ امتیاز برای ایران گرفتند. پوریا یلی در این بازی ۱۳ امتیاز برای ایران گرفت و یوجی نیشیدا و یوکی ایشیکاوا هر کدام ۲۳ امتیاز برای ژاپن گرفتند. اسفندیار نیز ۱۱ امتیاز دیگر برای ایران کسب کرد.


پیروزی قهرمان المپیک بر قهرمان جهان
تیم ملی والیبال برزیل در نهمین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، به مصاف لهستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا همچنان در صدر جدول، بدون شکست باقی بماند. برزیل در ست‌های دوم و سوم، با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد و ست‌های اول و چهارم را ۱۹ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۲۵ واگذار کرد تا کار به ست پنجم کشیده شود. برنده ست پنجم این بازی، برزیل با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ بود تا گام مهم و بلندی برای قهرمانی در جام جهانی بردارد. آلن سوزا ۲۷ و یواندری لئال ۲۱ امتیاز برای برزیل و ماچی موزای و ولیفردو لئون، هر کدام ۱۷ امتیاز برای لهستان گرفتند. برزیل در حمله و توپ‌گیری، بهتر از لهستان بود. لهستان عنوان قهرمانی ۲ دوره متوالی جهان را به دنبال خود دارد و برزیل نیز قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو است.


کولاکوویچ: نمی‌توانم از شکست در برابر ژاپن ناراحت باشم
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در پایان این مسابقه گفت: «در ابتدا این پیروزی را به ژاپنی‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند، اما ما هم بازی را با توان شروع نکردیم. توانستیم ست دوم را ببریم، اما در این بازی تیم ژاپن واقعاً عملکرد خوبی نشان داد. ژاپنی‌ها در سرویس و دریافت خیلی خوب بودند و اگر همیشه این‌گونه بازی کنند، رقابت با آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. از سال ۲۰۰۳ مربی تیم‌های ملی گوناگون بوده‌ام و بازی‌های زیادی در برابر ژاپن انجام داده‌ام، اما این نخستین‌بار است که ژاپن را این‌اندازه خوب دیده‌ام. عملکرد آن‌ها واقعاً باورنکردنی بود. بازهم به ژاپنی‌ها تبریک می‌گویم. نمی‌توانم از این شکست ناراحت باشم، زیرا ژاپن خیلی خوب بازی کرد»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->