تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس
سرخط خبرها

همکاری مجیدی و گابرین پین در استقلال فقط از طریق فضای مجازی!

  • کد خبر: ۶۹۷۵۸
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
همکاری مجیدی و گابرین پین در استقلال فقط از طریق فضای مجازی!
مسئولان باشگاه استقلال تمایلی به جذب مربی ایتالیایی فرهاد مجیدی ندارند و به نظر می‌رسد سرمربی استقلال و گابرین پین باید از طریق واتس آپ با هم ارتباط برقرار کنند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، با اینکه سرمربی استقلال در آغاز تعطیلات یک ماهه لیگ صراحتا اعلام کرد قصد دارد با یک مشاور ایتالیایی همکاری کند و این طور به نظر رسید که مقدمات برای حضور این مربی در ایران نیز فراهم شده، اما باشگاه استقلال تا به امروز هیچ اقدامی در راستای جذب این مربی انجام نداده است. مجیدی نیز در مصاحبه اخیر خود به بی تفاوتی مدیران باشگاه در جذب این مربی ایتالیایی اشاره کرد تا مشخص شود برخی مسئولان باشگاه استقلال تمایلی به جذب این مربی ندارد.

اما سوال این است که علاوه بر قوانین دست و پا گیر سازمان لیگ چه دلایلی باعث شده تا به امروز این مربی ایتالیایی در تمرینات استقلال حاضر نشود؟ همه این ماجرا برمی‌گردد به مشکلات مالی باشگاه استقلال که تا کنون مصائب بسیاری را برای آبی‌ها ایجاد کرده است.

شاید برخی هزینه‌های دریافت ویزا را دلیل موضوع اعلام کنند، اما مسئله اصلی که مدیران باشگاه استقلال را برای جذب این مربی بی تفاوت کرده هزینه اقامت و دستمزد او است. بدون شک اگر پین بخواهد در تهران بر تمرینات استقلال اشراف داشته باشد، باید یک باب آپارتمان لوکس برایش تهیه شود. علاوه برآن دستمزد این مربی ایتالیایی هم لااقل مبلغی حدود ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود که باشگاه استقلال توان پرداخت چنین پولی را در شرایط فعلی ندارد و ترجیح می‌دهد که سرمربی‌اش به طور مجازی با این مربی در ارتباط باشد و از او مشاوره بگیرد.

شاید فصل بعد و با رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال و حضور مدیران جدید تا حدی مشکلات مالی استقلال برطرف شود و زمینه برای حضور مربیان خارجی نیز فراهم شود. البته این منوط به لغو کامل قانون منع به کار گیری بازیکن و مربی خارجی هم هست که باید دید سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای این ماجرا دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->