وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم
سرخط خبرها

بررسی گوشی ۵ Asus Rog phone | تجربه باکیفیت بازی‌های موبایلی

  • کد خبر: ۶۹۸۱۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
بررسی گوشی ۵ Asus Rog phone | تجربه باکیفیت بازی‌های موبایلی
۵ Asus Rog phone یکی از خاص‌ترین گوشی‌های این دسته به حساب می‌آید. بدنه این گوشی تماما از شیشه ساخته شده است و در قسمت بالایی آن ۳ لنز به صورت خطی قرار گرفته‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز - بازی‌های موبایلی در سال‌های گذشته به قدری باکیفیت و پرطرف‌دار شده‌اند که خیلی از شرکت‌های سازنده تلفن همراه، ساخت گوشی‌هایی مخصوص بازی را در برنامه خود گذاشته‌اند. ۵ Asus Rog phone یکی از خاص‌ترین گوشی‌های این دسته به حساب می‌آید. بدنه این گوشی تماما از شیشه ساخته شده است و در قسمت بالایی آن ۳ لنز به صورت خطی قرار گرفته‌اند. زیر گوشی هم شاهد درگاه تایپ سی و جک سه‌ونیم‌میلی‌متری هستیم. در لبه سمت راست این محصول هم درگاهی برای اتصال دانگل‌ها و ماژول‌های مخصوص بازی را می‌بینیم. علاوه بر آن، ۲ ای‌تریگل هم در لبه سمت راستی قرار دارند که به شما امکان می‌دهند بتوانید با ۴ انگشت بازی کنید.
 
صفحه نمایش امولد ۱۴۴ هرتز یک میلیارد رنگی با قابلیت پشتیبانی از +HDR۱۰ با رزلیشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ تصویری با کیفیت را در بازی‌ها ارائه خواهد کرد.
 
 
گوشی ۵ Asus Rog phone تجربه باکیفیت بازی‌های موبایلی را به شما می‌دهد
 
 
در بخش باتری هم یک پک شش‌هزارمیلی‌آمپر ساعتی نیروبخش این محصول است که شاید برای یک گوشی گیمینگ، ظرفیت چشمگیری به حساب نیاید، اما می‌تواند تا حد زیادی نیاز‌های اهالی بازی را برطرف کند. این باتری در استفاده معمولی می‌تواند به‌راحتی تا ۲ روز شارژدهی داشته باشد و اگر تمام مدت هم بخواهید با آن بازی کنید، تا یک روز جواب‌گو خواهد بود. برای شارژ این باتری هم یک آداپتور شصت‌وپنج‌واتی در کنار این محصول قرار دارد که می‌تواند در زمانی حدود ۵۵ دقیقه، باتری را به طور کامل شارژ کند. نقطه جذاب بخش باتری این گوشی، تنظیمات مختلفی است که در دسترس کاربر قرار داده شده است. این تنظیمات به شما کمک می‌کند بهتر بتوانید مصرف شارژ خود را مدیرت کنید. مثلا زمانی که گوشی را به شارژر متصل می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این تنظیمات مشخص کنید گوشی تنها تا ۸۰ درصد شارژ شود تا عمر مفید باتری در درازمدت افزایش یابد.
 
در زمینه دوربین، به طور کلی گوشی‌های گیمینگ عملکرد چندان چشمگیری ندارند و ۵ Rog phone هم شامل همین اصل شده است. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل است و عملکرد متوسطی دارد. ۲ لنز سیزده‌مگاپیکسلی اولتراواید و پنج‌مگاپیکسلی مایکرو هم در کنار دوربین اصلی قرار دارند. در بخش سلفی این محصول از دوربینی بیست‌وچهارمگاپیکسلی با لنز واید بهره می‌برد.

و اما در بخش اصلی این موبایل، یعنی سخت‌افزار، شاهد پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ (۵G) در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ۳.۱ USS هستیم که این ترکیب، تمام آنچه از یک سخت‌افزار قوی موبایلی برای اجرای بازی‌های سنگین انتظار دارید به شما ارائه می‌کند. علاوه بر این‌ها ۵ Rog phone از یک سیستم خنک‌کننده اختصاصی بهره می‌برد که در استفاده‌های طولانی‌مدت، از گرم شدن بیش‌ازاندازه گوشی جلوگیری می‌کند. عملکرد سخت‌افزاری این محصول همه انتظاری را که از تجربه لذت‌بخش یک بازی دارید به شما خواهد داد. نرخ فریم‌ریت بالا، داغ شدن کم، پایداری در عملکرد بلندمدت و استفاده از ۲ تریگل در لبه محصول، بازی کردن با این گوشی را بی‌نقص کرده است. در بخش نرم‌افزار و رابط کاربری هم Rog UI و اندروید ۱۱ باعث می‌شوند به بیشترین امکاناتی که از یک گوشی گیمینگ انتظار دارید دسترسی داشته باشید. البته داشتن چنین امکاناتی اصلا ارزان نیست و قیمت ۵ Asus Rog phone در بازار چیزی حدود ۳۰ میلیون تومان است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->