سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

انتظار بازنشستگان برای دریافت پاداش پایان خدمت | توئیت نوبخت و وعده پرداخت

  • کد خبر: ۶۹۸۵۶
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
  • ۲
انتظار بازنشستگان برای دریافت پاداش پایان خدمت | توئیت نوبخت و وعده پرداخت
بازنشستگان در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود قبل از پایان کار دولت فعلی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از دغدغه‌های بازنشستگان، دریافت به موقع پاداش پایان خدمت است تا آنگونه که خودشان می‌گویند بتوانند این پول را به درد زندگی بزنند. در روز‌های اخیر، بازنشستگان کشوری و فرهنگی در نامه‌ای به محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) خواستار پرداخت هرچه سریع‌تر پاداش پایان خدمت شدند و اعلام کردند اگر دیرتر از این پرداخت شود، دیگر حتی پول رهن یک خانه هم نیست!

بازنشستگان در این نامه یادآوری کردند پیش از این پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن‌چنان قدرت خرید داشت که با آن خانه می‌خریدند و از مستاجری نجات پیدا می‌کردند، اما حالا این پول بی‌ارزش را با ماه‌ها تاخیر دریافت می‌کنیم و دیگر به کارمان نمی‌آید.

انتظار برای دریافت پاداش پایان خدمت در حالی طولانی شده که رئیس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی وعده داده قبل از پایان کار این دولت، حتماً پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت می‌شود.

 

انتظار بازنشستگان برای دریافت پاداش پایان خدمت | توئیت نوبخت و وعده پرداخت


حال بازنشستگان انتظار دارند به این وعده عمل شود و در همین یکی دو ماه پیش رو بتوانند پاداش پایان خدمت خود را دریافت کنند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
0
به پدر خدابیامرزما که 4ملیون بیشترندادند درصورتیکه همان سال به خیلیها50ملیون دادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
چه بهتر که قبل از انتخابات باشد که باعث دلگرمی عده ای نیز بشود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->