مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید
سرخط خبرها

در آستانه بازی با کامبوج؛ ۶ پرده از عملکرد ملی‌پوشان

  • کد خبر: ۶۹۸۷۹
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
در آستانه بازی با کامبوج؛ ۶ پرده از عملکرد ملی‌پوشان
تیم ملی فوتبال کشورمان در راه صعود به جام جهانی ۲ بازی با عراق و کامبوج را در پیش دارد.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، به بهانه تقابل تیم های ملی ایران و کامبوج در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نگاهی داشته ایم به ۶ نکته مهم از تقابل های پیشین دو تیم

کسب برد در نخستین تقابل

تیم های ملی ایران و کامبوج، نخستین با در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱ در رقابت های جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۲ برای اولین بار به مصاف هم رفتند که تیم ملی کشورمان با گل های صفر ایرانپاک و حسین کلانی پیروز شد.

وقتی کامبوج گلباران شد

تیم های ملی ایران و کامبوج آخرین بار ۱۸ مهر ۱۳۹۸ به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۱۴ بر صفر به سود تیم ملی کشورمان خاتمه یافت. این پرگل ترین برد تاریخی ایران مقابل کامبوج بود.

 

بهترین گلزنان؛ کریم در صدر


بهترین گلزنان تیم ملی ایران مقابل کامبوج کریم انصاری فرد با ۴، سردار آزمون با ۳ و محمد محبی و زنده یاد صفر ایرانپاک با ۲ گل زده هستند. در مجموع تا کنون ۱۰ بازیکن ایرانی موفق شده اند دروازه تیم ملی کامبوج را باز کنند.

 

در انتظار چهارمین مصاف


تیم های ملی ایران و کامبوج تا کنون ۳ بار به مصاف هم رفته اند که در هر ۳ بازی، تیم ملی کشورمان برنده بوده است. تیم ملی ایران در این ۳ دیدار، ۱۸ گل زده و یک گل دریافت کرده است.

 

تنها گلزن کامبوج


دور سوخوم تنها بازیکن از کامبوج است که موفق به گلزنی مقابل ایران شده است؛ او در دیداری که در تاریخ ۱۳۵۱/۰۲/۲۶ در ورزشگاه ملی تایلند و در چارچوب جام ملت های آسیا ۱۹۷۲ برگزار می شد موفق شد در دقیقه ۱۸ دروازه ایران را باز کند.

 

۵ بازیکن سابقه گلزنی به کامبوج را دارند


از بازیکنان فعلی تیم ملی طارمی، آزمون، نوراللهی، کنعانی زادگان و انصاری فرد سابقه گلزنی مقابل کامبوج را در کارنامه دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->