حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟
سرخط خبرها

ویدئو| محسن مهرعلیزاده: خورشید و فلک را بسیج کردند تا یک نفر خاص را رئیس جمهور کنند!

  • کد خبر: ۶۹۸۸۷
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
  • ۱
ویدئو| محسن مهرعلیزاده: خورشید و فلک را بسیج کردند تا یک نفر خاص را رئیس جمهور کنند!
محسن مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خطاب به مردم در دومین مناظره گفت: اگر رای شما اثر نداشت، چرا گزینه های ریاست جمهوری را محدود و خاص کردند؟ چرا مه و خورشید و فلک را بسیج کردند تا یک نفر خاص را رئیس جمهور کنند؟ اگر رای شما اثر نداشت چرا انتخابات حداقلی و نتیجه مطمئن را دنبال می‌کنند و بر خلاف شعار افزایش مشارکت تمام اهرم های کاهش مشارکت را به کار می بندند؟

به گزارش شهرآرانیوز، مهرعلیزاده در بخش جمع بندی اظهارات خود طی دومین مناظره تلویزیونی گفت: می‌دانم که از وعدها، تبعیض‌ها، سختی‌ها، فساد، رانت، توهین و تحقیرها خسته شده‌اید و این همه خستگی نهال امید را در شما خشکانده است. حتماً با خود می‌گویید که این‌ها مثل قبلی‌ها هستند و آمدند حرف‌هایی را می‌زنند و می‌روند و تازه اگر در وعده‌هایشان صادق باشند، چقدر می‌گذارند آنها کار خود را انجام دهند و چقدر خواهند توانست کار خود را انجام دهند؟

 

وی افزود: می‌گویید که فرقی نمی‌کند که چی کسی رای بیاورد؛ من از شما میپرسم، اگر رای شما اثر نداشت، چرا گزینه‌ای ریاست جمهوری را این همه محدود و خاص کردند؟

 

مهر علیزاده تصریح کرد: کاندیداها را تهدید می‌کنند که ممنوع الخرج و محاکمه می‌کنیم؛ بعضاً طوری سخن می‌گویند که گویی مردم رعیت‌اند و اینها ارباب، گویی مردم سربازند و اینها امیر و مردم متهمند و اینها قاضی؛ امروز حتی همین مناظره هم به محلی برای تنزل جایگاه ریاست جمهوری تبدیل شده است.

 

 
منبع: صدا و سیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
1
شعورش در همین حده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->