علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

توزیع انسولین در خراسان رضوی همچنان‌ قطره‌چکانی است

  • کد خبر: ۶۹۹۸۰
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
توزیع انسولین در خراسان رضوی همچنان‌ قطره‌چکانی است
دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی با اشاره به اینکه توزیع انسولین در خراسان رضوی همچنان‌ قطره‌چکانی است گفت: اما در هفته‌های اخیر قدری از کمبودها در این زمینه کاسته‌ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد رضا افخمی، دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی در این‌باره افزود: به تازگی سامانه ساماندهی داروهای کمیاب مانند انسولین در سراسر کشور راه اندازی شده است که این سامانه به اعلام و رصد موجودی داروهای کمیاب مانند انسولین کمک می کند.


وی ادامه داد: بدین منظور انسولین های تحویل گرفته شده از شرکت های دارویی و انسولین خارج شده از داروخانه ها در قالب تحویل دارو باید در سامانه تی.تی.ای.سی(T.T.A.C) ثبت شود.
دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: این اقدام از درخواست های غیر واقعی برای دریافت انسولین پیشگیری می کند و از سویی افرادی که نیاز واقعی به انسولین دارند نیز می توانند سهمیه انسولین خود را دریافت کنند.


افخمی افزود: تا پیش از این فقط نسخ بیمه سلامت و تامین اجتماعی حاوی داروهای کمیاب مانند انسولین در زمان تحویل دارو در سامانه مربوطه ثبت می شدند اما اکنون همه نسخ آزاد در زمان تحویل باید ثبت بارکد شوند که این موضوع از تخلفات در این زمینه پیشگیری می کند.
در حال حاضر بیش از هزار داروخانه در سطح استان خراسان رضوی فعال است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->