برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید

  • کد خبر: ۷۰۰۱۳
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید
اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. این پلتفرم ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا با رسیدن به اهداف مدنظر این شرکت امکان کسب درآمد را فراهم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مارک زاکربرگ در اولین رویداد Creator Week اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا با این طرح می‌توانند از اینستاگرام پول بگیرند. کاربران این شبکه اجتماعی با فروش مجموعه‌ای از بج‌ها (Badges) می‌توانند جایزه بگیرند. این جوایز در فیسبوک از طریق Stars Challenges ارائه می‌شود که در ازای انجام برخی کارها به تولیدکنندگان محتوا پول می‌دهد.

 

با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید

 

زاکربرگ می‌گوید: «ما معتقدیم که شما باید در ازای ارزشی که برای طرفداران خود و در مجموع همه کاربران ایجاد می‌کنید، پاداش بگیرید.» او همچنین اطلاعات تازه‌ای را درباره طرح دریافت کمیسیون از فروش محصولات در این اپلیکیشن منتشر کرد. در این طرح، برندها می‌توانند روی محصولاتی که در اینستاگرام می‌فروشند نرخ کمیسیون تعیین کنند. این ویژگی به‌زودی برای گروه کوچکی از کاربران و کسب و کارهای آمریکایی راه‌اندازی می‌شود.

 

در نهایت، اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوایی که هم‌اکنون مشغول فروش محصولات خود هستند، اجازه می‌دهد فروشگاه‌هایشان را به پروفایل اینستاگرام خود وصل کنند. زاکربرگ قبلا به قابلیت «لینک فروشگاه» اشاره کرده بود، اما حالا از عرضه آن خبر داده است.

 

با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید

 

اینستاگرام در گذشته برای ایجاد بسترهای درآمدزایی کاربران تلاش زیادی نکرده بود. ولی حالا با داغ‌تر شدن بازار رقابت میان شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که آن‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند تا تولیدکنندگان محتوا را در پلتفرم خود حفظ کنند. زاکربرگ قبلا گفته بود این پلتفرم‌ها نیاز به تولیدکنندگانی دارند که بتوانند شبکه‌های اجتماعی را به محلی جذاب‌تر برای گروه بزرگ‌تری از کاربران تبدیل کنند.

 

مدیرعامل فیسبوک در رویداد Creator Week دوباره تاکید کرد که این شرکت رویکرد اجرایی بهتری نسبت به اپل خواهد داشت و در برنامه‌ای که در سال ۲۰۲۳ عملی می‌شود، سهم کارمزد کمتری از تولیدکنندگان محتوا دریافت خواهد کرد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->