کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

تبلیغ علیه انتخابات در کشور هدفی جز حاکم کردن دست‌نشانده‌ها ندارد

  • کد خبر: ۷۰۰۳۲
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
تبلیغ علیه انتخابات در کشور هدفی جز حاکم کردن دست‌نشانده‌ها ندارد
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به انتخابات پیش رو تأکید کرد: دشمن از مسیر تحریم، اقدام نظامی، فشار منطقه‌ای و فضاسازی سیاسی نتوانست ایران را مهار کند، لذا تنها راه رخنه در کشور، ایجاد شکاف بین قوای حاکمیتی و مردم می داند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل اطلاعات استان خراسان رضوی در دیدار مدیران آموزش و پرورش استان با بیان اینکه کار همه انبیا تبلیغ بود و هیچ پیامبری برای کاری غیر از تبلیغ حق نیامده، گفت: همان طور که شغل معلمی نیز کار انبیا است ، شما هم دعوت به حق می‌کنید و علم می‌آموزید.
 

مشاور وزیر اطلاعات افزود: در حال حاضر دنیا براساس تبلیغات و عملیات روانی مبتنی بر جهل و اغوا اداره می شود گفت: امروز آمریکایی‌ها، دژخیم‌ترین حکومت دنیا را به عنوان حاکمیتی انسانی و طرفدار حقوق بشر معرفی می‌کنند و می‌گویند رژیم صهیونیستی حق دارد که در دفاع از خودش ۷۶ کودک و طفل شیرخوار را از بین ببرد! این در حالی است که اگر به چند کودک در گوشه‌ای دیگر از دنیا اهانت انجام شود، همه رسانه های تبلیغاتی آمریکا برای آن فضاسازی می کنند.
 

وی با بیان این که آمریکایی ها با استناد به جهل مردم دنیا، تحریم‌های ضدایرانی و مقابله با مبادلات مالی ایران را مشروع جلوه می دهند، گفت: وزیر خارجه آمریکا می‌گوید حتی اگر تحریم‌های ایران را برداریم صدها نفر از مسئولان ایرانی همچنان در تحریم هستند و این مسئله به گونه ای مطرح می شود که برخی باور می‌کنند ایران مستحق تحریم است!
 
 
مدیر کل اطلاعات تصریح کرد: در این ۴۲ سال هیچ روزی نیست که آمریکا، عربستان، و اسرائیل علیه ما توطئه نکنند، این توطئه‌ها اگر یک روز به پیکر هر کشور دیگر در منطقه فرود می‌آمد تا کنون فرو می پاشید. ما اگر هیچ کاری در دنیا نکرده باشیم، فقط به خاطر توانائی برای پشت سر گذاشتن توطئه و تحریم آمریکا قویترین کشور دنیا هستیم.
 
 

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره به این که برخی در داخل حرف های آمریکایی ها را تکرار می کنند، افزود: برخی در داخل جامعه ما متاثر از رفتار و تبلیغات خارج ازکشور، درصدد ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند و در تلاش هستند بگویند این نظام ناکارآمد، غیر مردمی و خودکامه است.
 
 

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی، کشوری توانمند، مردمی و با پشتوانه رای بالای مردم است، افزود: عده ای دائماً علیه انتخابات تبلیغ می‌کنند در حالی که ایران کشور دموکراسی است و رای مردم در آن تعیین کننده است. مشاور وزیر اطلاعات با انتقاد از برخی اظهارات مطرح شده توسط نامزدهای انتخابات افزود: درست نیست که دو کاندیدا برای کسب رای ارزش‌های کشور را زیر سوال ببرند.
 
 

مدیر کل اطلاعات با اشاره به نقش همه گیری کرونا در مشکلات کشور ادامه داد: ایران در تمامی حوزه‌ها توانسته موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد از جمله تولید واکسن کرونا،موشک و ماهواره. جمهوری اسلامی ایران امروز جزء چند کشوری می باشد که واکسن کرونا را تولید کرده است
 
 

وی در عین حال تصریح کرد: مشکلاتی از جمله تحریم ها، سوء مدیریت و فساد در کشور وجود دارد، اما با آنها قاطعانه برخورد می‌شود. مدیر کل اطلاعات در پایان تأکید کرد: دشمن از مسیر تحریم، اقدام نظامی، فشار منطقه‌ای و فضاسازی سیاسی نتوانست ایران را مهار کند، لذا تنها راه رخنه در کشور، ایجاد شکاف بین قوای حاکمیتی و مردم می داند و اگر مردم را از حاکمیت جدا کردند، هم سر مردم کلاه خواهند گذاشت و هم دست نشانده‌ها را در کشور حاکم خواهند نمود.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->