ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جای خالی ستاره‌ها در جام ملت‌های اروپا| از زلاتان تا هالند!

  • کد خبر: ۷۰۰۶۳
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
جای خالی ستاره‌ها در جام ملت‌های اروپا| از زلاتان تا هالند!
هالند و راموس و زلاتان، مثلث بزرگ غایبان یورو هستند، بازیکنانی که اگر بودند قطعا به جذابیت‌های جام ملت‌های اروپا افزوده می‌شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چیزی به آغاز رقابت‌های یورو‌۲۰۲۰ باقی نمانده است و همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، اسامی بازیکنان مد‌نظر خود را منتشر کرده‌اند؛ رقابت‌هایی که قرار است از فردا و در ۱۱‌شهر از ۱۱ کشور مختلف برگزار شود. در‌حالی‌که هواداران فوتبال بی‌صبرانه در انتظار شروع این بازی‌ها هستند، اما نمی‌توان از غیبت بازیکنان مطرح و مهم در این رقابت‌ها به‌راحتی چشم‌پوشی کرد؛ بازیکنانی که می‌توانستند با حضورشان در این تورنمنت، بر جذابیت‌های آن بیفزایند. با توجه به اینکه تیم‌ها می‌توانند در این رقابت یک فهرست بیست‌وشش‌نفره را از بازیکنان مد‌نظر خود تشکیل دهند، بنابراین احتمال کنار‌گذاشته‌شدن یک بازیکن سرشناس تا حدودی کاهش یافته است.

 

بااین‌حال، بازیکنان مطرحی در این جشنواره حضور ندارند که دلایل آن می‌توانسته مصدومیت باشد یا سپری‌کردن یک فصل ناامید‌کننده یا اینکه سرمربی به آن ستاره اعتقادی نداشته است. در صدر این فهرست مطمئنا نام ارلینگ هالند نروژی خواهد بود که تیم ملی کشورش یعنی نروژ در مرحله قبلی این بازی‌ها مقابل صربستان از گردونه بازی‌ها حذف شده است. زلاتان سوئدی هم دیگر‌بازیکنی بود که خیلی‌ها در انتظار حضورش در این بازی‌ها بودند؛ اما او با بدشانسی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و موضوع حضور دوباره او با پیراهن تیم ملی سوئد منتفی شد. سرخیو راموس هم یکی از بازیکنانی است که جای خالی‌اش مطمئنا بدجور توی ذوق خواهد زد.

 

راموس در این فصل با مصدومیت دست‌و‌پنجه نرم کرد و بازی‌های زیادی را از دست داد. لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، در تصمیمی جنجالی، کاپیتان رئال‌مادرید را از فهرست لاروخا خط زد. ویرجیل فن‌دایک هلندی هم هنوز به مرز آمادگی نرسیده است. او تصمیم به ادامه توان‌بخشی خود در این تابستان گرفته است و به‌همین‌خاطر در فهرست هلند جایی ندارد. بدون‌شک جای خالی یان‌اوبلاک گلر اتلتیکومادرید، ایسکوی رئالی، بواتنگ بایرنی و خیلی دیگر از ستاره‌های بزرگ جهان، در این تورنمنت خالی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->